Wielkawola.pl

Recenzje Motobloki, Agrotechnika, Rolnicze
2 View
Artykuł Rating:
1 звезда2 звезды3 звезды4 звезды5 звезд

Ciągnik Terrion Technika ATM światowej klasy. Przegląd modeli, filmów, specyfikacji, opinii właścicieli

Ciągnik Terrion Technika ATM światowej klasy. Przegląd modeli, filmów, specyfikacji, opinii właścicieli

Ciągnik Terrion Technika ATM światowej klasy. Przegląd modeli, filmów, specyfikacji, opinii właścicieli

o nas

CJSC «Agrotechmash» została założona w 1997 roku w celu dostarczania maszyn rolniczych i części zamiennych.

Po 10 latach pod marką TERRION rozpoczęła się produkcja maszyn rolniczych własnej produkcji.

Po przeniesieniu zakładów produkcyjnych do Tambowa rozpoczęła się masowa produkcja nowoczesnych ciągników Terrion ATM.

Gama modeli ciągników

Firma produkuje cztery modyfikacje wysokowydajnych maszyn, które są przeznaczone do wykonywania szerokiego zakresu prac rolniczych.

W 2008 roku z linii montażowej zjechały modele TERRION ATM 3180 i Terrion ATM 5280.

Rok później opracowano model Terrion ATM4200, a od 2012 roku produkowany jest ciągnik Terrion ATM 7360.

W 2013 roku pojawiła się ulepszona modyfikacja ciągnika TERRION ATM3180M.

Specyfikacje

Wskaźniki/ModelTerytorium ATM3180MTerytorium ATM4200Terytorium ATM5280Terytorium ATM7360
Moc180200280360
dł. x szer. x wys., mm5150 × 2460

х3130

5400 × 2530

х3160

5800 × 2510

х3220

6500 × 2730

х3500

Prędkości do przodu/do tyłu24 / 2440 / 4040 / 4040 / 40
Zbiornik paliwa, l400400500700
Klasa trakcji3456
Waga, kg724082001062014 600

ATM3180M

Jedna z pierwszych wydanych wersji 3180.

Przeznaczony jest do pracochłonnej pracy rolniczej, podstawowej, przedsiewnej, kultywacji międzyrzędowej oraz prac transportowych w agregacji z szerokokątnymi urządzeniami.

Po pewnym czasie maszynę zmodernizowano — opracowano wersję 3180M, wyposażoną w mechanizmy, podzespoły o podwyższonej jakości produkcji niemieckiej, włoskiej, a także w regulowaną wysokość zaczepu.

ATM4200

To wszechstronny ciągnik przeznaczony do szerokiej gamy prac rolniczych.

Do jej produkcji wykorzystywane są komponenty najlepszych światowych producentów.

ATM5280

Mocny model 5 klasy trakcji do różnych prac rolniczych. Posiada kabinę zunifikowaną z kabiną poprzedniego modelu 4200.

Ciągnik wyposażony jest w oddzielne układy hydrauliczne do przekładni i przyczep.

ATM7360

To ciągnik kołowy i najpopularniejsza modyfikacja. Posiada bezstopniową przekładnię ZF ECCOM, hydraulikę Bosch, przednią oś DANA z blokadą mechanizmu różnicowego.

Bardzo mocna maszyna o doskonałych parametrach technicznych: układ hydrauliczny z 5 wyjściami hydraulicznymi, duży zbiornik paliwa. Może być realizowany w konfiguracji standardowej i „Premium” z dodatkowymi opcjami w układzie hydraulicznym i pneumatycznym, zaczepem holowniczym, WOM, kabiną, kołami i oponami.

Funkcje obsługi i konserwacji

  • Ciągniki Terrion ATM wyposażone są w hydraulikę i silniki produkcji niemieckiej i włoskiej.
  • Świetnie sprawdza się w każdych warunkach klimatycznych, na różnych glebach, w ekstremalnych warunkach
  • Prędkość wszystkich modyfikacji to 40 km/h
  • Komputer pokładowy pozwala optymalnie reagować na najmniejsze zmiany lub awarie w trybie pracy
  • Urządzenia ATM Terrion to doskonała alternatywa dla drogiego importowanego sprzętu rolniczego.Cena ciągników jest znacznie niższa niż w przypadku zagranicznych odpowiedników, a jakość wykonania i wydajność są na poziomie światowych standardów.
  • Zakład produkcyjny udziela 2-letniej gwarancji na nowe ciągniki, niezależnie od ilości godzin pracy
  • Maszyny są łatwe w obsłudze i niezawodne w eksploatacji, posiadają wzorowe właściwości trakcyjne.
  • Racjonalne przestrzeganie instrukcji obsługi, terminowe wykonywanie przeglądów prewencyjnych, stosowanie wysokiej jakości paliw oraz smarów i olejów to gwarancja wieloletniej eksploatacji bez awarii i napraw
  • Ciągniki TERRION ATM różnią się od swoich zagranicznych odpowiedników nieco mniejszym komfortem kabiny i słabym wyposażeniem elektronicznym.
  • Wśród niedociągnięć właściciele zauważają również dość wysoki koszt w porównaniu z innymi modelami krajowymi.Ciągnik TERRION ATM 3180 kosztuje 4,6 miliona rubli, model 5280 kosztuje 5,9 miliona rubli. Najwyższa cena oczywiście dotyczy najpotężniejszej maszyny 7360 — około 9,5 miliona rubli
  • Pomimo tego, że wszystkie modele są wyposażone w importowane komponenty i mechanizmy, ciągniki Terrion ATM są sprzedawane w ramach federalnego programu wsparcia Federacji Rosyjskiej, co jest ważnym plusem przy wyborze tego konkretnego sprzętu.

Możliwe usterki:

Silnik nie uruchamia się:Brak oleju lub paliwa;

Brud dostał się do filtra powietrza lub paliwa;

Świeca zapłonowa nie iskrzy;

Gaźnik nie jest prawidłowo ustawiony.

Hamulce nie działają:Zwiększył się luz pedału (dostosuj jego położenie);

Zużyta tarcza lub klocek hamulcowy (wymień odpowiednie części).

Rozrusznik nie działa:Zerwanie lub słaby kontakt drutu (przylutuj lub połącz);

Słabe ładowanie akumulatora (naładuj go);

Zwarcie (oczyść powierzchnię kolektora lub wymień szczotki);

Słaby kontakt przełącznika magnetycznego (przekręć skok przełącznika o 2-3 obroty).

Opinie

SergeiCzeboksary:

„Po długim namyśle w końcu zdecydowałem się i kupiłem ciągnik Terrion ATM4200. Początkowo praca była nawet straszna, ale okazała się łatwa w obsłudze, zaczep jest dobrze zagregowany. Ekonomiczny pod względem paliwowym. Niezawodny samochód.

Oleg, obwód saratowski:

„Pracuję na ciągniku Terrion 7360 już trzeci rok. Nigdy mnie nie zawiedź, żadnych napraw. Czyli przeprowadzam konserwację prewencyjną zgodnie z harmonogramem i tyle. Doskonale radzi sobie z każdą pracą, wysoki moment obrotowy jest wyjątkowy — niczego się nie boi, ani brudu, ani bagna, z łatwością ciągnie najcięższe przyczepy 10 ton.

Valentine Aleksandrowicz:

„Oczywiście były wątpliwości przed zakupem ciągnika Terrion 3180. Kupiłem go nie nowy, na rynku używanym, po 7 latach eksploatacji. Nowy nie opanowałby ceny. I tak mnie to przyciągnęło, że z częściami zamiennymi jest łatwiej niż w samochodach z importu. Sam jestem mechanikiem, sama naprawa nie jest dla mnie trudna. Łatwa pielęgnacja i konserwacja tego ciągnika, ekonomiczny, zbiornik paliwa jest dość pojemny. Trudno mi powiedzieć coś negatywnego”..

Link do głównej publikacji