Wielkawola.pl

Recenzje Motobloki, Agrotechnika, Rolnicze
Рейтинг статьи
1 звезда2 звезды3 звезды4 звезды5 звезд

KamAZ-6522: wygląd, opis, charakterystyka operacyjna i techniczna

KAMAZ-6522: wywrotka terenowa

Tylko leniwi nie wspominali o jakości rosyjskich dróg, co skłania projektantów do myślenia o stworzeniu ciężkich ciężarówek zdolnych do wykonywania swoich funkcji w warunkach terenowych. Pierwsze projekty stworzenia KamAZ-6522 pojawiły się w połowie lat 90. ubiegłego wieku, ale prezentacja samochodu odbyła się dopiero w 2001 roku. W następnym roku ciężarówka została wprowadzona do masowej produkcji. Wypuszczanie wywrotki trwa do dziś. Niedawno na rynku pojawiła się modyfikacja KamAZ-6522 w postaci ciągnika siodłowego, a często można również znaleźć ciężarówki do przewozu drewna z manipulatorami i innymi nadbudówkami zmontowanymi na podstawie tego podwozia.

KamAZ-6522: wygląd, opis, charakterystyka operacyjna i techniczna

KAMAZ-6522 wyróżnia się wzmocnioną ramą, która umożliwia transport ładunków masowych o wadze do 19 ton. Z założenia jest to trzyosiowa ciężarówka ramowa z trzema osiami napędowymi (układ kół sześć na sześć) i silnikiem z przodu. Zabudowa wywrotki wyposażona jest w czterostopniowy siłownik hydrauliczny, który zapewnia podnoszenie platformy pod kątem do 50. Ściany karoserii wyposażone są w system ogrzewania, tłumik spalin.

Zewnętrzny, wewnętrzny i koszt KamAZ-6522

Wygląd wywrotki KamAZ-6522 nie różni się znacząco od innych modeli Kama Automobile Plant. Samochód jest wyposażony w standardową kabinę z plastikowym zderzakiem i agresywnymi nadkolami, dość atrakcyjną osłonę chłodnicy, jednoczęściową przednią szybę i lusterka zewnętrzne o różnych kątach widzenia. Przestrzeń między nadwoziem a kabiną zakryta jest wizjerem, pod którym znajduje się koło zapasowe.

KamAZ-6522: wygląd, opis, charakterystyka operacyjna i techniczna

Do wnętrza samochodu prowadzą dwa stopnie z powłoką antypoślizgową, w kabinie zamontowane są dwa lub trzy siedzenia (siedzenie kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym), koja jest przewidziana tylko w niektórych modyfikacjach samochodu. Debiutanckie samochody miały dość ubogie wyposażenie, choć producent zadbał jednak o zainstalowanie wspomagania kierownicy, nagrzewnicy przedrozruchowej (PZhD) i autonomicznej nagrzewnicy. Deska rozdzielcza nie była ani ergonomiczna, ani pouczająca. Dziś w kabinach niektórych KamAZ-6522 można zobaczyć plastikowy trzyczęściowy panel, opcjonalnie dostępna jest klimatyzacja, podgrzewany fotel kierowcy i elektryczne szyby.

Dziś producent oferuje nową wywrotkę KamAZ-6522 w cenie 5 450 000 rubli, tyle samo co podstawowy ciągnik siodłowy.

Koszt używanego samochodu zależy od jego stanu technicznego, przebiegu oraz roku produkcji. Wywrotka 2010-2012 będzie kosztować kupującego 900 000-1 250 000 rubli, za samochód w zadowalającym stanie, wyprodukowany w latach 2016-2017, proszą od 2 500 000 rubli.

KamAZ-6522: opis, charakterystyka operacyjna i techniczna

Wymiary gabarytowe i ładowność wywrotki

  • Długość nadwozia ciężarówki: 7 milimetrów;
  • Wysokość krawężnika: 3 mm;
  • Szerokość bez lusterek zewnętrznych: 2 mm;
  • Zewnętrzny całkowity promień skrętu: 12,5 metra;
  • Głębokość brodzenia: 1,8 m;
  • Maksymalny kąt wspinania: 25;
  • Graniczny kąt podnoszenia nadwozia: 50;
  • Objętość platformy zrzutowej: 16 metrów sześciennych;
  • Masa własna pojazdu: 14 kg;
  • Maksymalna ładowność KamAZ-6522: 19 075 kg;
  • Masa całkowita: 33,1 tony;
  • Typ szyny zbiorczej: dwuspadowy;
  • Typ opony: pneumatyczna, bezdętkowa;
  • Rozmiar opon: 12.00 R20;
  • Prędkość maksymalna wg paszportu: 90 km/h.

Jednostka napędowa i zużycie paliwa KAMAZ-6522

Dziś w linii silników, w które wyposażony jest KamAZ-6522, znajdziemy trzy turbodiesle:

KAMAZ-740.1-320. Podstawowy silnik do samochodu wyprodukowanego na początku 2000 roku. Silnik wysokoprężny został wyprodukowany w Kama Automobile Plant, jest wyposażony w system turbodoładowania i technologię wymuszonego chłodzenia międzystopniowego. Ze względu na swoją konstrukcję jest to „ósemka” w kształcie litery V o kącie pochylenia 90. Objętość robocza turbodiesla wynosi 11,7 litra, a moc silnika sięga 320 koni mechanicznych. Pierwszy KAMAZ-740.1-320 spełniał międzynarodową normę Euro 2, jednak dzięki zmianie ustawień i instalacji filtrów cząstek stałych udało się podnieść ich wskaźnik przyjazności dla środowiska do poziomu normy Euro 3.

Weiterlesen:
Kamaz 6540 - opis samochodu, cechy, przeznaczenie

Cummins ISLe 375. W droższych wersjach wyposażenia pojazd terenowy KamAZ-6522 był napędzany silnikiem wysokoprężnym Cummins ISLe 375. Jest to rzędowa „sześć” o pojemności skokowej 8,9 litra i mocy znamionowej 366 koni mechanicznych, z wałem korbowym prędkość 2 obr/min. Zastosowanie układu paliwowego Common Rail znacznie zwiększa przyspieszenie samochodu i zmniejsza zużycie paliwa, jednocześnie zmniejszając szkodliwe emisje. Silnik jest wyposażony w czujnik, który wskazuje obecność wody w paliwie, nowoczesny mechanizm dystrybucji pozwala na regulację zaworów nie więcej niż raz na 100 240 przebiegów. Pod względem szkodliwych emisji turbodiesel spełnia normy Euro 000.

KamAZ-6522: wygląd, opis, charakterystyka operacyjna i techniczna

CUMMINS ISLe 375

KamAZ 740.735-400. Dziś KamAZ-6522 jest wyposażony w nowy krajowy silnik z turbodoładowaniem, chłodzenie powietrzem doładowującym (CAC) i sterowanie elektroniczne. „Ósemka” w kształcie litery V, podobnie jak jej poprzednik, ma pojemność roboczą 11,7 litra, ale jednocześnie rozwija moc do 400 koni mechanicznych. Silnik KAMAZ 740.735-400 posiada certyfikat na zgodność z wymaganiami normy Euro 5.

KamAZ-6522: wygląd, opis, charakterystyka operacyjna i techniczna

KamAZ 740.735-400

Zużycie paliwa zależy od prędkości ruchu, warunków pracy i silnika, w który wyposażony jest pojazd terenowy KamAZ-6522. Samochody wyposażone w silniki krajowe spalają latem do 35 litrów, a zimą zużycie paliwa może sięgać 40 litrów na 100 kilometrów. Silnik Cummins ma lepsze osiągi iw rezultacie zużywa o 12-15% mniej paliwa niż krajowe silniki wysokoprężne. Niezależnie od konfiguracji wywrotka wyposażona jest w 350-litrowy zbiornik paliwa.

Sprzęt transmisyjny i elektryczny KAMAZ-6522

Siła uciągu z silnika na osie przenoszona jest za pomocą szesnastobiegowej manualnej skrzyni biegów ZF 16S1820TO. Ręczna skrzynia biegów wyposażona jest w hydrauliczne wspomaganie i napęd pneumatyczny, sterowanie odbywa się zdalnie za pomocą dźwigni wahliwej. KamAZ-6522 jest również wyposażony w mechaniczną dwustopniową skrzynię rozdzielczą z blokowanym mechanizmem różnicowym i pneumatycznym sterowaniem. Wózek jest wyposażony w jednotarczowe suche sprzęgło typu membranowego.

Urządzenia elektryczne samochodu zasilane są dwoma akumulatorami o łącznej pojemności 240 Ah. W pojeździe terenowym zainstalowano również generator o mocy trzech kilowatów i falownik.

Hamulce i zawieszenie KAMAZ-6522

Wózek wyposażony jest w pneumatyczne hamulce bębnowe o średnicy bębna hamulcowego 420 mm i szerokości okładziny 180 mm. Oprócz głównych w samochodzie zamontowane są hamulce pomocnicze, rezerwowe i postojowe.

W konstrukcji przedniego zawieszenia główną rolę odgrywają półeliptyczne resory, które współpracują z teleskopowymi amortyzatorami. Przednie i tylne wózki wyposażone są w stabilizator, który zapobiega przewróceniu się pojazdu i niebezpiecznemu przetoczeniu. Tylne zawieszenie również oparte jest na sprężynach, które są wzmocnione dodatkowymi blachami.

Szczegółowe parametry techniczne KamAZ-6522 można znaleźć tutaj:

Typ samochodu
Wywrotka
Formuła koła6 × 6
Całkowita waga samochodu, kg27500
Pełna masa pociągu drogowego, kgbrak danych
Nacisk na oś przednią, kg7500
Obciążenie tylnej osi, kg20000
Nośność, kg13400
Powierzchnia peronu, m2
brak danych
Kubatura platformy, m3
12
Masa własna, kg13950
Maksymalna prędkość (km/h)90
silnik740.51-320 turbodoładowany silnik wysokoprężny z chłodnicą końcową powietrza
Moc silnika (KM)300
Skrzynia biegówZF16S151
Ilość biegów16
Przełożenie osi napędowej6.88
zawieszeniebrak danych
Rozmiar opony12.00 R20 (320 R508)
Zbiornik paliwa350
Кабинаumieszczony nad silnikiem, z wysokim dachem bez koi
typ ekologicznyEuro-2
Weiterlesen:
Kamaz 53504. Cechy modelu, parametry i charakterystyka

Rozwiązywanie problemów KAMAZ-6522

Zmodernizowane modele wywrotki KamAZ-6522 są wyposażone w elektroniczną jednostkę sterującą ECU, która pozwala diagnozować usterki bezpośrednio z kabiny ciężarówki. Aby to zrobić, wystarczy nacisnąć przycisk „CHECK” (znajdujący się pod kolumną kierownicy lub w pobliżu skrzynki bezpieczników) i odczytać kod błędu. Tabela z dekodowaniem kodów błędów znajduje się tutaj:

Kod błęduOpis
111

Krytyczna awaria wewnętrzna ECM — błąd logiczny

115

Utrata głównych i rezerwowych sygnałów czujnika prędkości/pozycji wału korbowego — dane chaotyczne lub nieprawidłowe

122

Obwód 1 czujnika ciśnienia kolektora dolotowego — napięcie powyżej normalnego lub zwarcie z obwodem wysokiego napięcia

123

Obwód 1 czujnika ciśnienia kolektora dolotowego — napięcie poniżej normalnego lub zwarcie z obwodem niskiego napięcia

124

Obwód czujnika ciśnienia w kolektorze dolotowym nr 1 — dokładny, ale powyżej normy — umiarkowana dotkliwość

131

Obwód czujnika położenia pedału lub dźwigni przyspieszenia nr 1 — napięcie powyżej normy lub zwarcie z obwodem wysokiego napięcia

132

Obwód czujnika położenia pedału lub dźwigni przyspieszenia nr 1 — napięcie poniżej normy lub zwarcie z obwodem niskiego napięcia

133

Czujnik pozycji pedału lub obwód dźwigni 1 zdalnego przyspieszenia — napięcie powyżej normy lub zwarcie z obwodem wysokiego napięcia

134

Obwód czujnika 1 pedału zdalnego sterowania lub położenia dźwigni przyspieszenia – napięcie poniżej normalnego lub zwarte z obwodem niskiego napięcia

135

Obwód 1 czujnika ciśnienia w przewodzie głównym smarowania — napięcie powyżej normalnego lub zwarcie z obwodem wysokiego napięcia

141

Obwód 1 czujnika ciśnienia w przewodzie głównym smarowania — napięcie poniżej normy lub zwarcie do obwodu niskiego napięcia

143

Czujnik ciśnienia na głównej linii układu smarowania silnika — dane dokładne, ale poniżej normy — średnia surowość

144

Obwód 1 czujnika temperatury płynu chłodzącego — napięcie powyżej normy lub zwarcie z obwodem wysokiego napięcia

145

Obwód 1 czujnika temperatury płynu chłodzącego — napięcie poniżej normalnego lub zwarcie z obwodem niskiego napięcia

146

Temperatura płynu chłodzącego – dane są dokładne, ale powyżej normy – średnia waga

151

Temperatura płynu chłodzącego — dokładna, ale wyższa niż normalna — najpoważniejsza

153

Obwód 1 czujnika temperatury kolektora dolotowego — napięcie powyżej normalnego lub zwarcie z obwodem wysokiego napięcia

154

Obwód 1 czujnika temperatury kolektora dolotowego — napięcie poniżej normalnego lub zwarcie do obwodu niskiego napięcia

241

Prędkość pojazdu kołowego — błędne lub nieprawidłowe dane

242

Wykryto zakłócenia czujnika prędkości pojazdu kołowego — nieprawidłowe tempo zmian

245

Obwód sterowania wentylatorem — napięcie poniżej normy lub zwarcie do obwodu niskiego napięcia

249

Obwód 1 czujnika temperatury otoczenia — napięcie powyżej normalnego lub zwarcie z obwodem wysokiego napięcia

252

Poziom oleju silnikowego — błędne lub błędne dane

253

Poziom oleju silnikowego — dokładny, ale poniżej normy — najwyższa dotkliwość

256

Obwód 1 czujnika temperatury powietrza otoczenia — napięcie poniżej normy lub zwarcie z obwodem niskiego napięcia

271

Obwód 1 modułu dostarczania pompy paliwa — napięcie poniżej normalnego lub zwarcie do niskiego obwodu

272

Obwód modułu podawania pompy paliwa 1 — napięcie powyżej normalnego lub zwarcie z obwodem wysokiego napięcia

281

Moduł dostarczania pompy paliwa 1 — reakcja mechaniczna nieprawidłowa lub nieuregulowana

285

SAE J1939 Multipleksowa operacja sieciowa Numer grupy parametrów (PGN) przekroczenie limitu czasu — nieprawidłowa szybkość aktualizacji danych

286

SAE J1939 Błąd konfiguracji sieci multipleksowej — naruszenie kalibracji

287

SAE J1939 Multiplexed pedał przyspieszenia lub czujnik położenia dźwigni — złe dane odebrane przez sieć

288

SAE J1939 Multipleksowany zdalny pedał przyspieszenia lub czujnik położenia dźwigni — nieprawidłowe dane odebrane przez sieć

292

Wejście 1 pomocniczego czujnika temperatury — instrukcje specjalne

293

Obwód wejściowy pomocniczego czujnika temperatury 1 — napięcie powyżej normalnego lub zwarcie z obwodem wysokiego napięcia

294

Obwód wejściowy pomocniczego czujnika temperatury 1 — napięcie poniżej normy lub zwarcie do niskiego

295

Ciśnienie atmosferyczne — chaotyczna natura lub błąd danych

296

Wejście pomocniczego czujnika ciśnienia 1 — instrukcje specjalne

297

Obwód wejściowy pomocniczego czujnika ciśnienia 1 — napięcie powyżej normalnego lub zwarcie do wysokiego napięcia

298

Obwód wejściowy pomocniczego czujnika ciśnienia nr 1 — napięcie poniżej normy lub zwarcie do niskiego

322

Obwód przekaźnika zaworu elektromagnetycznego wtryskiwacza cylindra 1 — niski prąd lub obwód otwarty

323

Obwód przekaźnika zaworu elektromagnetycznego wtryskiwacza cylindra 5 — niski prąd lub obwód otwarty

324

Obwód przekaźnika zaworu elektromagnetycznego wtryskiwacza cylindra 3 — niski prąd lub obwód otwarty

325

Obwód przekaźnika zaworu elektromagnetycznego wtryskiwacza cylindra 6 — niski prąd lub obwód otwarty

331

Obwód przekaźnika zaworu elektromagnetycznego wtryskiwacza cylindra 2 — niski prąd lub obwód otwarty

332

Obwód przekaźnika zaworu elektromagnetycznego wtryskiwacza cylindra 4 — niski prąd lub obwód otwarty

334

Temperatura płynu chłodzącego — błędne lub nieprawidłowe dane

343

Ostrzeżenie o błędzie wewnętrznym ECM — błąd logiczny

351

Obwód zasilania wtryskiwacza — błąd logiczny

352

Obwód zasilania czujnika 1 — napięcie poniżej normy lub zwarcie do obwodu niskiego napięcia

386

Obwód zasilania czujnika 1 — napięcie powyżej normalnego lub zwarcie do obwodu wysokiego napięcia

415

Ciśnienie w głównej linii układu smarowania silnika — dane są dokładne, ale poniżej normy — najcięższy poziom

442

Napięcie akumulatora 1 — Dokładne, ale wyższe niż normalne — Umiarkowana dotkliwość

449

Obwód 1 czujnika ciśnienia Common Rail wysokiego ciśnienia — dane dokładne, ale powyżej normy — najpoważniejszy (silnik ISB)

449

Obwód 1 czujnika ciśnienia Common Rail wysokiego ciśnienia — dane dokładne, ale powyżej normy — najpoważniejszy (silniki ISC lub ISL)

451

Obwód 1 czujnika ciśnienia Common Rail wysokiego ciśnienia — napięcie powyżej normalnego lub zwarcie z obwodem wysokiego napięcia

452

Obwód 1 czujnika ciśnienia Common Rail wysokiego ciśnienia — napięcie poniżej normalnego lub zwarcie do obwodu niskiego napięcia

471

Poziom oleju silnikowego — dokładny, ale poniżej normy — najniższa dotkliwość

488

Temperatura kolektora dolotowego 1 — dokładna, ale powyżej normy — umiarkowana dotkliwość

499

Obwód czujnika poziomu oleju — napięcie poniżej normalnego lub zwarcie do obwodu niskiego napięcia

528

Przełącznik wyboru pomocniczej krzywej momentu obrotowego — błędne lub nieprawidłowe dane

529

Wejście/wyjście pomocnicze 3 — napięcie powyżej normy lub zwarcie z obwodem wysokiego napięcia

553

Obwód 1 czujnika ciśnienia Common Rail wysokiego ciśnienia — dane dokładne, ale powyżej normy — najpoważniejsze

554

Obwód 1 czujnika ciśnienia common rail wysokiego ciśnienia — błędne lub błędne dane

555

Ciśnienie gazu w skrzyni korbowej — dane są dokładne, ale powyżej normy — średni poziom dotkliwości

556

Ciśnienie gazu w skrzyni korbowej — dane są dokładne, ale powyżej normy — najwyższy poziom dotkliwości

559

Obwód 1 czujnika ciśnienia Common Rail wysokiego ciśnienia — Dane są dokładne, ale poniżej normy — Umiarkowane nasilenie

559

(silniki ISC i ISL)

Obwód 1 czujnika ciśnienia Common Rail wysokiego ciśnienia — Dane są dokładne, ale poniżej normy — Umiarkowane nasilenie

584

Obwód sterowania przekaźnika rozrusznika — napięcie powyżej normalnego lub zwarcie z obwodem wysokiego napięcia

688

Poziom oleju silnikowego — dane są dokładne, ale powyżej normy — najwyższy poziom surowości

689

Obroty silnika/pozycja — dane chaotyczne lub nieprawidłowe

691

Obwód czujnika temperatury wlotowej sprężarki turbosprężarki 1 — napięcie powyżej normy lub zwarcie z obwodem wysokiego napięcia

692

Obwód czujnika temperatury wlotowej sprężarki turbosprężarki 1 — napięcie poniżej normy lub zwarcie z obwodem niskiego napięcia

698

Obwód czujnika temperatury wewnętrznej ECM — napięcie poniżej normalnego lub zwarcie do niskiego obwodu

731

Naruszenie koordynacji czujników prędkości / położenia wałka rozrządu i wału korbowego — reakcja układu mechanicznego nie jest normalna lub naruszona jest regulacja

778

Prędkość obrotowa silnika/pozycja wałka rozrządu — błędne lub nieprawidłowe dane

779

Obwód wejściowy czujnika akcesoriów 3 — przyczyna nieznana

784

Tryb adaptacyjny tempomatu — błędne lub nieprawidłowe dane

1117

Utrata zasilania po przekręceniu przełącznika rozruchu do pozycji ON. — Chaotyczna natura lub błędne dane

1239

Obwód czujnika położenia pedału lub dźwigni przyspieszenia nr 2 — napięcie powyżej normy lub zwarcie z obwodem wysokiego napięcia

1241

Obwód czujnika położenia pedału lub dźwigni przyspieszenia nr 2 — napięcie poniżej normy lub zwarcie z obwodem niskiego napięcia

1242

Czujniki położenia pedału przyspieszenia lub dźwigni 1 i 2 — błędne lub nieprawidłowe dane

1663

Czujniki temperatury na wlocie katalizatora i na jego wylocie są zamienione — stan jest zapisywany

1664

Brak katalizatora — stan utrzymuje się

1665

Obwód czujnika temperatury w układzie oczyszczania spalin 1 — napięcie poniżej normy lub zwarcie ^ do obwodu niskiego napięcia

1666

Obwód czujnika temperatury układu oczyszczania gazów spalinowych 1 — napięcie powyżej normy lub zwarcie z obwodem wysokiego napięcia

1866

Obwód czujnika różnicy ciśnień zaworu EGR — błędne lub nieprawidłowe dane

1876

Obwód czujnika temperatury układu oczyszczania gazów spalinowych 3 — napięcie powyżej normy lub zwarcie z obwodem wysokiego napięcia

1877

Obwód czujnika temperatury układu oczyszczania gazów spalinowych 3 — napięcie poniżej normy lub zwarcie z obwodem niskiego napięcia

1878

Temperatura w układzie oczyszczania spalin 3 — chaotyczne lub nieprawidłowe dane

1879

Obwód czujnika różnicy ciśnień filtra cząstek stałych EGR — napięcie powyżej normy lub zwarcie z obwodem wysokiego napięcia

1881

Obwód czujnika różnicy ciśnień filtra cząstek stałych EGR — napięcie poniżej normy lub zwarty z obwodem niskiego napięcia

1883

Czujnik różnicy ciśnień filtra cząstek stałych EGR — dane chaotyczne lub nieprawidłowe

1896

Sterownik zaworu EGR — nieprawidłowa kalibracja

1899

Czujnik różnicy ciśnień na zaworze EGR — dane dokładne, ale powyżej normy — średnia surowość

1911

Obwód 1 czujnika ciśnienia Common Rail wysokiego ciśnienia — dane dokładne, ale powyżej normy — najpoważniejsze

1921

Spadek ciśnienia filtra cząstek stałych EGR — dokładny, ale wyższy niż normalny — umiarkowana dotkliwość

1922

Spadek ciśnienia filtra cząstek stałych EGR — dokładny, ale wyższy niż normalny — najpoważniejszy

2195

Zabezpieczenie silnika (wejście czujnika akcesoriów 3) — instrukcje specjalne

2265

Obwód elektrycznej pompy zalewania paliwa — napięcie powyżej normalnego lub zwarcie do obwodu wysokiego napięcia

2266

Obwód elektrycznej pompy paliwa zastrzykowej — napięcie poniżej normy lub zwarcie z obwodem niskiego napięcia

2292

Zawór siłownika układu paliwowego — dane dokładne, ale wyższe niż normalne — umiarkowana dotkliwość

2293

Pożądany przepływ zaworu uruchamiający układ paliwowy mniejszy niż oczekiwany — Dokładne, ale poniżej normy — Umiarkowane nasilenie

2311

Błąd w łańcuchu 1 zaworu wykonawczego układu paliwowego — obecność warunku

2321

Obroty silnika/pozycja — dane chaotyczne lub nieprawidłowe

2322

Czujnik prędkości/położenia wałka rozrządu — dane chaotyczne lub nieprawidłowe

2345

Prędkość turbosprężarki 1 — nieprawidłowe tempo zmian

2346

Temperatura na wlocie turbiny turbosprężarki (szacunkowa) — dokładna, ale wyższa niż normalna — najniższa dotkliwość

2347

Temperatura na wylocie sprężarki turbosprężarki (szacunkowa) — dokładna, ale powyżej normy — najniższa dotkliwość

2363

Obwód zaworu elektromagnetycznego hamulca silnika nr 2 — napięcie poniżej normy lub zwarcie z obwodem niskiego napięcia

2367

Obwód zaworu elektromagnetycznego hamulca silnika 2 — napięcie powyżej normalnego lub zwarcie z obwodem wysokiego napięcia

2639

Spadek ciśnienia na filtrze cząstek stałych układu oczyszczania spalin – dane są dokładne, ale powyżej normy – najniższy poziom dotkliwości

2646

Temperatura chłodziwa — stan zapisany

2659

Temperatura chłodziwa — stan zapisany

2963

Temperatura płynu chłodzącego — dokładna, ale powyżej normy — najniższa dotkliwość

2964

Temperatura kolektora dolotowego 1 — dokładna, ale powyżej normy — najniższa dotkliwość

2973

Ciśnienie w kolektorze dolotowym 1 — nieprawidłowe lub nieprawidłowe dane

Recenzja wideo KamAZ-6522

KamAZ-6522: szczegółowy przegląd i docieranie:

Pełny przegląd wywrotki KamAZ-6522 z układem kół 6 * 6:

Wózek do transportu krótkiej dłużycy KAMAZ-6522 z CMU:

Co piszą na forach: recenzje właścicieli i kierowców KamAZ-6522

Ivan Glazyev, 47 lat, Terytorium Krasnojarska:

Niezawodny samochód o doskonałej zdolności przełajowej, cieszy się dostępnością niedrogich oryginalnych części zamiennych. Mam silnik domowy, ale skrzynia jest od ZF, przepływ powrotny to około 33 litry — całkiem znośny jak na auto o takich wymiarach i ładowności. Przez trzy lata eksploatacji (wziąłem nowy KamAZ-2015 w 6522 r.) Nie było poważnych awarii, nie pobiera oleju, podwozie jest nadal natywne.

 

голоса
Рейтинг статьи
Ссылка на основную публикацию