Kamaz 65221 (Batyr). Cechy, charakterystyka samochodu
Powołanie
Kamaz Batyr lub Kamaz 65221 to pojazd terenowy, zwany także transporterem drewna lub ciągnikiem siodłowym. Jest używany jako ciągnik wojskowy o doskonałych parametrach technicznych. Możliwa jest praca jako wywrotka. Ma imponujące wymiary i mocny silnik Euro 4 o mocy 400 koni mechanicznych. Produkowany od 2008 roku.
Główny cel: transport ciężkich ładunków ponadgabarytowych, sypkich materiałów budowlanych, bali, desek, surowców drzewnych. Może być eksploatowany zarówno jako część pociągu drogowego, jak i jako pojazd z jedną przyczepą. Dostarczany jest z produkcji w postaci podwozia, ale na życzenie kupującego jest wyposażony w różne nadbudowy.
Cechy Kamaza Batyra 65221:
- ogrzewanie paliwem;
- przystosowany do pracy w trudnych warunkach;
- zbiornik do napełniania 350 litrów;
- mniejsze zużycie paliwa dzięki modelowi pompy paliwa.
Specyfikacje
Dane techniczne:
- model silnika wysokoprężnego 740.50-360 (przed zmianą stylizacji), 740.50-360 — po;
- jest pompa paliwa common rail;
- pojemność skokowa silnika 11,76 l;
- liczba cylindrów 8;
- turbodoładowany, chłodzony powietrzem;
- Skrzynia biegów — ZF 16S1820T, szesnastobiegowa;
- suche sprzęgło jednotarczowe MFZ-430, membranowe;
- hamulce bębnowe;
- napęd pneumatyczny.
Jak wygląda schemat kabiny i okablowania Kamaza 65221
Wygląd kabiny Kamaz 65221: podwójna, standardowa, z regulowanymi siedzeniami, jest system ogrzewania. Dobra widoczność dzięki przedniej szybie bez nadproży. Nie ma miejsca do spania.
Schemat połączeń Kamaz 65221:
Schemat samochodu: widok z przodu i z boku:
Galeria zdjęć Kamaz 65221
Zdjęcie wywrotka Kamaz Batyr:
Recenzja wideo Kamaza 65221
Film o Kamazie Batyra:
Recenzje o Kamaz 65221
Stanisław Siergiejewicz:
„Od dwóch lat pracuję nad taką ciężarówką do przewozu drewna. Wszyscy są bardzo szczęśliwi, wszystko pasuje. Ale żeby być obiektywnym, od razu napiszę o plusach i minusach. Auto nie jest tanie, nikt nie kupi co roku, bo kupuje się raz i na 10-15 lat, a potem jakie szczęście. Muszę od razu powiedzieć: pracują w regionie północnym, drogi są złe, ale samochód pokonuje je z hukiem!
Zalety: wysoka jakość części i podzespołów, mocny silnik, podgrzewanie paliwa, olej napędowy nie zamarza w zbiorniku, co jest namacalnym plusem dla naszych szerokości geograficznych. Moc silnika 400 koni.
Wady: przed operacją przejrzałem wszystkie kluczowe węzły, znalazłem wiele wad — przekręciłem i sam się wyciągnąłem ”