Wielkawola.pl

Recenzje Motobloki, Agrotechnika, Rolnicze
Рейтинг статьи
1 звезда2 звезды3 звезды4 звезды5 звезд

Motoblock Foreman GT 701 SK. Przegląd modeli, recenzje wideo i pracy

Motoblock Foreman GT 701 SK. Przegląd modeli, recenzje wideo i pracy

Opis i zastosowanie

Motoblock Foreman GT 701 jest produkowany przez rosyjskiego producenta i należy do klasy uniwersalnych urządzeń pomocniczych.

Zestaw przystawek zastosowany w kultywatorze Prorab GT 701 rozszerza zakres zastosowania ciągnika jednoosiowego, czyniąc go bardziej funkcjonalnym w rozwiązywaniu podstawowych zadań rolniczych.

Urządzenie charakteryzuje się prostym układem budżetowym, a także wysoką niezawodnością wszystkich węzłów.

Zastosowanie prezentowanego modelu Foremana jest dość szerokie i obejmuje nie tylko pracę w rolnictwie, ale również zakłada zastosowanie w strukturach komunalnych.

Za pomocą tego urządzenia możesz kopać, bronować, orać ziemię, transportować towary, sadzić i wykopywać rośliny okopowe, kosić trawę, podłączać pompę wodną i wykonywać wiele innych przydatnych prac.

Motoblock Foreman GT 701 SK. Przegląd modeli, recenzje wideo i pracy

GT 701SK

Motoblock Foreman GT 701 to lekki kultywator o kompaktowych wymiarach i wadze 84 kg. Urządzenie posiada 2 prędkości do przodu i XNUMX do tyłu.

Ciągnik prowadzony z tyłu charakteryzuje się niskim poziomem hałasu, niskimi wibracjami i głębokością uprawną wystarczającą do uprawy wysokiej jakości.

Jest wyposażony w pneumatyczne koła dla lepszej zdolności przełajowej. Przednie koło transportowe ułatwia poruszanie się po terenie, a obecność rewersu ułatwia manewrowanie w warunkach ograniczonych terytoriów.

Do niewątpliwych zalet kultywatora silnikowego Prorab 701 należy mocny korpus i mocna ochrona silnika, chroniąca go przed latającymi kamieniami, gruzem i brudem.

Uchwyt jest regulowany dla ułatwienia użytkowania.

Wyposażony w 4-suwowy silnik o mocy 7 KM z ręcznym rozruchem. Chłodzenie jednostki napędowej to powietrze.

Przy roboczej objętości zbiornika paliwa 200 cm3 ciągnik jednoosiowy zużywa około 2 l/h benzyny.

Do tankowania Prorab GT 701 zaleca się stosowanie paliwa AI-92 i oleju SAE 15W40.

Motoblock Foreman GT 701 SK. Przegląd modeli, recenzje wideo i pracy

GT 701SK

Specyfikacje

silnik 7 KM 4-suwowy ProRab 170
Objętość robocza cylindra, cu. cm207 cm³
Pojemność baku3,6 l
Szerokość robocza80 cm
Głębokość roboczado 30 cm
Liczba noży6
Liczba biegów2 do przodu / 1 do tyłu
projektwał / koło pasowe odbioru mocy

koła transportowe

odwracać

ogrodzenia roślin

regulacja wysokości kierownicy

obrót boczny rączki

Waga84kg

Funkcje aplikacji

Przed użyciem ciągnika prowadzonego Prorab GT 701 należy go dotrzeć.

  • Najpierw musisz napełnić jednostkę benzyną, a także upewnić się, że jest olej. Następnie uruchom ciągnik prowadzący i pozostaw go na biegu jałowym przez co najmniej 30 minut.
  • W tym czasie należy sprawdzić działanie mechanizmu zmiany biegów, powinny one przełączać się wyraźnie i bez zbędnego hałasu.
  • Ponadto możesz przejść bezpośrednio do uprawy ziemi, nie przekraczając 50 procent obciążenia kultywatora.
  • Po zakończeniu docierania spuść zużyty olej i napełnij nowym.

Harmonogram konserwacji znajduje się w instrukcji obsługi.

  • Olej należy wymieniać co 25 godzin pracy urządzenia.
  • W transmisji wymiana następuje po 100 godzinach.
  • Ponadto konieczne jest smarowanie dźwigni ciągnika jednoosiowego Litolem lub Solidolem raz w miesiącu, aby zapewnić ich płynną pracę.
  • Po zakończeniu sezonu roboczego ciągnik prowadzony musi być dobrze oczyszczony z brudu, wytarty, spuszczony z oleju i paliwa, naoliwione części robocze, aby zapobiec korozji, przykryte i pozostawione w suchym, dobrze wentylowanym miejscu.

Recenzja wideo

Opinie właściciela

Nikita:

„Motoblok zakupiony około rok temu. Pasuje do wszystkiego, kompaktowy, zwrotny, umiarkowanie głośny. Zużywa około 2 litrów benzyny na godzinę, przy średnich obciążeniach. Na trudnych glebach silnik pracuje na granicy możliwości, ale jest wystarczająco dużo chłodzenia powietrzem. Używany zimą do odśnieżania, bez problemu radzi sobie z tą pracą. Nie zaczyna się za pierwszym razem na mrozie, olej pozostaje na poziomie.

Misza:

„Niedawno korzystam z urządzenia i oto, co chcę podkreślić. Działa dobrze, płynnie, praktycznie nie ma wibracji, łatwo go dostosować do siebie. Można użyć dowolnej benzyny. Koła pneumatyczne dobrze sprawdzają się na suchej glebie, jeśli zmoknie, to się ślizgają, trzeba użyć klocków. Guma nie trwa długo. Ale w zasadzie nadaje się do swoich zadań, bronuje i ora glebę wystarczająco głęboko, nie nagrzewa się w upale. Silnik jest głośny, ale przyzwyczaisz się, zużycie wynosi około 2,2 litra na godzinę.

Ignat:

„Kupiłem brygadzistę 701 traktor pchany za radą współmieszkańca. Używam zarówno lata, jak i zimy do różnych prac. Latem sadzę ziemniaki i koszę trawę, jeżdżę przyczepą z ładunkiem. Silnik chłodzony powietrzem radzi sobie, przegrzać można tylko w ekstremalnych upałach. Koła z rozwiniętym bieżnikiem dobrze trzymają się podłoża. Trochę hałasu i wibracji przenoszonych jest na kierownicę. Zauważyłem pewne trudności ze zmianą biegów podczas pracy. Zimą nie startuje dobrze na mrozie, ale jak go uruchomiłem to rozgrzewam silnik do temperatury roboczej.

голоса
Рейтинг статьи
Weiterlesen:
Odśnieżarka z blokiem silnika. Odśnieżanie ciągnikiem jednoosiowym
Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector