Wielkawola.pl

Recenzje Motobloki, Agrotechnika, Rolnicze
0 View
Artykuł Rating:
1 звезда2 звезды3 звезды4 звезды5 звезд

Motoblock Salute Honda GH-200. Przegląd, charakterystyka, recenzje

Motoblock Salute Honda GH-200. Przegląd, charakterystyka, recenzje

Motoblock Salute Honda GH-200. Przegląd, charakterystyka, recenzje

Motoblok Salute Honda GX-200

Motoblok Salut Honda GH-200 należy do linii Salut piątej modyfikacji. Dzięki wydajnemu, profesjonalnemu silnikowi ciągnik prowadzony z tyłu jest przeznaczony do długotrwałej, wysokiej jakości pracy na obszarach o powierzchni do 50 akrów. To niezawodny pomocnik dla gospodarstwa rolnego, małej firmy użyteczności publicznej.

Motoblock Salute Honda GH-200. Przegląd, charakterystyka, recenzje

Motoblok Salute Honda GX 200

Opis

Konstrukcja ciągnika prowadzącego Salyut pozwala na agregowanie go z różnymi załącznikami, co znacznie rozszerza jego funkcjonalność. Wszelkie prace związane z uprawą ziemi, sadzeniem roślin i zbiorami, transportem towarów, sprzątaniem terenu, podlewaniem, pracami budowlanymi — cała lista mieści się w mocy ciągnika.

silnik

Ciągnik prowadzący jest wyposażony w japoński silnik Honda GX-200 o mocy 6,5 KM, który wyróżnia się wysoką wydajnością i ekonomią.

Motoblock Salute Honda GH-200. Przegląd, charakterystyka, recenzje

Silnik Honda GX 200

Cechy silnika Honda GX 200:

  • dobra stabilność strukturalna dzięki niskiemu umiejscowieniu silnika;
  • niski poziom hałasu i wibracji;
  • szybki start dzięki specjalnej technologii tranzystorowo-magnetycznego układu zapłonowego;
  • górny układ zaworów;
  • stabilna praca niezależnie od warunków atmosferycznych;
  • wydłużona żywotność dzięki zastosowaniu precyzyjnych technologii.

Do silnika producent zaleca olej klasy eksploatacyjnej SG i SF, jako paliwo — gazohol (10% etanol) lub benzyna bezołowiowa.

Procedura docierania silnika polega na wymianie oleju po pierwszych 25-50 godzinach pracy na średniej mocy.

transmisja

Transmisja ciągnika jednoosiowego to:

  • sprzęgło;
  • skrzynia biegów.

Dzięki sprzęgłu pasowemu konserwacja sprzętu jest znacznie uproszczona, zapewniona jest niezawodna ochrona przed wszelkiego rodzaju przeciążeniami.

Motoblock Salute Honda GH-200. Przegląd, charakterystyka, recenzje

reduktor biegu

Trwała reduktor biegów posiada niezawodny system smarowania, olej TM 5-18 (TAD17I). Ciągnik prowadzący ma 2 biegi do przodu i 1 do tyłu. Przejście do innego zakresu prędkości odbywa się poprzez przeniesienie pasów. Kolumnę kierownicy można wygodnie ustawić, aby dopasować ją do indywidualnych cech operatora.

Koło pasowe

Funkcjonalną cechą Salute Honda GX-200 jest wał odbioru mocy (koło pasowe) — WOM. Służy jako napęd do podłączenia aktywnych urządzeń. Połączenie wykonuje się za pomocą pasów klinowych znajdujących się w zestawie odpowiednich aktywnych jednostek napędowych.

Motoblock Salute Honda GH-200. Przegląd, charakterystyka, recenzje

Koło pasowe w kształcie litery V

rama

Podstawą ciągnika Salute Honda GX-200 jest rama wykonana z dwóch stalowych kwadratów, z zainstalowanym na nim silnikiem, wspornikiem, stojakiem na kierownicę, skrzydłami ochronnymi i skrzynią biegów.

Motoblock Salute Honda GH-200. Przegląd, charakterystyka, recenzje

rama

Koła pneumatyczne

Koła pneumatyczne znajdują się w pakiecie, są montowane na osi podczas transportu towarów i transportu ciągnika jednoosiowego.

Motoblock Salute Honda GH-200. Przegląd, charakterystyka, recenzje

Koła pneumatyczne

Frezy

Do spulchniania gleby bez obracania warstw gleby, ciągnik Salut-Honda GX-200 zawiera cztery glebogryzarki, które różnią się wykonaniem lewym i prawym. Frezy montuje się odpowiednio na lewej i prawej osi, szerokość uprawy 60 cm, przy zamontowaniu dodatkowych dwóch frezów istnieje możliwość zwiększenia szerokości uprawianej ziemi o 20 cm z każdej strony.

Motoblock Salute Honda GH-200. Przegląd, charakterystyka, recenzje

Nóż

otwieracz

Ustawiając listwę redlic w określonej pozycji regulujemy głębokość uprawy gleby — od 15 do 30 cm.

Motoblock Salute Honda GH-200. Przegląd, charakterystyka, recenzje

otwieracz

Charakterystyka

Moc:6,5 HP
Silnik:HONDA GX200
Liczba prędkości:4 do przodu/2 do tyłu (2/1 podwójny zakres)
Szerokość orki:80/60/35 cm (6/4/2 frezy)
Głębokość orki:25 cm
Sprzęgło:Napęd pasowy z rolką napinającą
Reduktor:mechaniczna, przekładnia,
Ilość oleju przekładniowego:1,1 l
Opcje:Motoblok, 4 noże do spulchniania ziemi, koła pneumatyczne, redlica
Typ silnika:benzyna, gaźnik, 4-suwowy
Pojemność butli:196 cmXNUMX cm
Pojemność baku:3,1 l
Ilość oleju:0,6 l
Kąt bocznej stateczności statycznej:15 stopni, nie mniej
WOM:Koło pasowe
System biegowy:Oś pojedyncza, układ kół 2×2
Prześwit:11…12 cm
Rozmiar koła:39…41 cm (pneumatyczne)
Promień skrętu:1,5 m
Średnica frezu kultywatora:31 cm
Liczba frezów:4 (można zwiększyć do 6 lub zmniejszyć do 2)
Częstotliwość frezowania:20-130 rpm
Wymiary całkowite, GxWxH:1510x620x1335 mm, nie więcej, w pozycji roboczej
Waga:62…82 kg zgodnie z instrukcją

Wyposażenie opcjonalne

Mocny ciągnik jednoosiowy Salute Honda GX-200 jest dostępny w połączeniu z różnymi osprzętami, zapewniającymi wysoce wydajną pracę przez długi czas, bez przerw. W zależności od przeznaczenia zaczepianych narzędzi istnieje możliwość ich łączenia na różne sposoby.

Oprócz przystawek własnej marki, Salute doskonale łączy się z różnymi urządzeniami innych producentów.

Instalacja akcesoriów:

na dyszel bezpośrednio lub przez uniwersalny zaczep

 

aktywne narzędzia napędowe za pomocą WOM

 

na wale zębatym

 

Przegląd wideo

Przegląd ciągnika Salyut Honda GX-200

Opinie właściciela

Jaremkow Andriej, Winnica

„Jeśli potrzebujesz używać Salut z maksymalnym obciążeniem, lepiej wybrać serię silników GX. Kosztuje więcej, ale to prawdziwy profesjonalny silnik o mocy 6,5 KM. Może być bezpiecznie eksploatowany w pełnym zakresie przy każdej pracy, na ile pozwala na to moc.

Ryzhuk Siergiej, Rostów nad Donem

Motoblok Salut Honda GH-200. Technologia jest doskonała pod każdym względem. Mam nierówny teren na nowej działce, dużo krzewów. Podobał mi się w pracy – jest zwrotny, dobrze jeździ na zakrętach, w ogóle się nie zapada. Nie wymaga dużo benzyny — na 10 akrów wystarczają mi 2 litry, jeśli są uprawiane. Cóż, z pługiem lub broną trochę więcej, nie można wszędzie zawrócić, trzeba wracać na odwrót.”

Link do głównej publikacji