Wielkawola.pl

Recenzje Motobloki, Agrotechnika, Rolnicze
Рейтинг статьи
1 звезда2 звезды3 звезды4 звезды5 звезд

Motobloki Ugra: modyfikacje, charakterystyka modeli, recenzje właścicieli

Motoblocks Ugra - recenzje właścicieli modeli, recenzje wideo o charakterystyce

Linia modelowa

Kadvi, producent pojazdów samochodowych z Kaługi, jest jednym z liderów na rosyjskim rynku bloków silnikowych i kultywatorów silnikowych. Zakład znany jest nie tylko z produkcji maszyn, ale także z produkcji dużej liczby części zamiennych, silników i elektrowni z turbiną gazową, pomp benzynowych i jednostek silnikowych, a także osprzętu do ciągników jednoosiowych i kultywatorów.

Taka skala produkcji determinuje wysoką jakość wszystkich produkowanych urządzeń, ich moc i niezawodność.

Motobloki linii Ugra są znane zarówno w Rosji, jak i za granicą. W dużych i małych gospodarstwach, w domkach letniskowych, ogródkach warzywnych i szklarniach — wszędzie nie do pomyślenia jest praca bez pojazdów mechanicznych.

Zastosowanie tych agregatów przyspiesza procesy rolnicze, pozwala poświęcić mniej czasu na uprawę ziemi i umożliwia pracę nawet na wcześniej nieużytkowanych terenach. Na różne modyfikacje Ugry producent udziela gwarancji od 12 do 24 miesięcy.

Z czego znane są motobloki Ugra? Poniżej znajdują się główne plusy techniczne dowolny model z linii urządzeń z fabryki Kadvi:

  • napęd zębaty i reduktor skrzyni biegów, zużycie pasów jest wykluczone z powodu ich braku;
  • dwupłaszczyznowa regulacja kierownicy, w tym wysokość;
  • waga od 85 do 91 kg (w zależności od modyfikacji);
  • możliwość rozwijania prędkości ruchu od 2 km/h do 6 km/h;
  • praca na kilku biegach + wsteczny;
  • duży wybór przystawek do wszelkich modyfikacji, możliwość sprzęgania z przystawkami zagranicznymi lub narzędziami innych producentów.

W dalszej części przeglądu przyjrzymy się bliżej zaletom i cechom modyfikacji ciągnika prowadzącego Ugra oraz zbadamy recenzje niektórych modeli. Aby uzyskać większy obraz działania tych urządzeń, pomocne będą recenzje wideo przedstawione w artykule.

Motoblok NMB-1N2

Jedna z popularnych modyfikacji, flagowa linia z silnikiem Hondy (HONDA GX200), moc silnika to 6 KM, ciągnik jednoosiowy jest wyposażony w metalowy zbiornik paliwa i reduktor.

Weiterlesen:
Motobloki Aurora Country 1400 Multi Shift. Przegląd, charakterystyka

Motoblocks Ugra - recenzje właścicieli modeli, recenzje wideo o charakterystyce

Motoblok NMB-1N2

Masa urządzenia to 90 kg, biorąc pod uwagę koła pneumatyczne, z kultywatorem masa urządzenia to 91 kg. Siła uciągu: od 100 do 130 kgf, w zależności od rodzaju kół. Urządzenie może przewozić załadowany wózek o wadze do 350 kg. Dla różnych rodzajów pracy prędkość może wynosić od 2,28 km/h (wstecz) do 8,52 km/h (trzecia prędkość).

 Motoblok NMB-1N3

Motoblocks Ugra - recenzje właścicieli modeli, recenzje wideo o charakterystyce

Motoblok NMB-1N3

Ta modyfikacja jest niemal identyczna jak poprzednia, jednak NMB-1N3 jest wyposażony w silnik Vanguard 6,5 KM o mocy 6,5 KM. Gwarancja producenta na to urządzenie wynosi 18 miesięcy. Waga urządzenia to 90 kg z kołami pneumatycznymi. Może pracować w połączeniu z wózkiem, przyczepą.

Motoblok NMB-1N5

Motoblok NMB-1N5

Modyfikacja „Ugra” z amerykańskim silnikiem Briggs & Stratton, moc silnika to 6 KM. Maszyny te są znane z umiarkowanego poziomu hałasu wytwarzanego przez silnik. Zaleta cichej pracy jest oczywista przede wszystkim dla operatora ciągnika prowadzącego.

Zgodnie z dokumentacją dla pojazdów mechanicznych zaleca się pracę z urządzeniem w zatyczkach do uszu. Silniki Briggs i Stretton należą do najmniej hałaśliwych, dlatego po zakończeniu pracy zdrowie operatora maszyny będzie stabilne. Gwarancja fabryczna na ten model wynosi 18 miesięcy.

Motoblok NMB-1N7

silnik Lifan 6,5 KM

Podobnie jak inne w tej gamie modeli, ciągnik jednoosiowy 1H7 jest ciężką jednostką napędową do obróbki każdego rodzaju ziemi. Ugra NMB-1N7 może być eksploatowana o każdej porze roku.

Zasilany silnikiem Lifan o mocy 6,5 KM (4,8 kW). Pojemność metalowego zbiornika paliwa wynosi 3,6 litra. Wydajność jednostki umożliwia przetwarzanie do 4 tysięcy metrów kwadratowych. m.

Możesz dowiedzieć się więcej o recenzjach tego modelu, jego cechach i zaletach, czytając odpowiednią recenzję na temat motoblok «Ugra» na naszej stronie internetowej.

Motoblok NMB-1N9

Model z silnikiem Robin Subaru EX 17 PREMIUM (produkcja japońska). Znany jako potężny, niezawodny pomocnik do prac letnich, ogrodowych, ziemnych. Moc silnika — 6 KM, gwarancja fabryczna na urządzenie — 24 miesiące.

Weiterlesen:
Motoblock MTZ: przegląd osprzętu i wyposażenia ciągniętego

Reduktor biegu. Urządzenie może przewozić do 350 kg na wózku lub przyczepie. Współpracuje z elementami zawiasowymi zarówno produkcji fabrycznej „Kadvi”, jak i innych, zagranicznych producentów.

Motoblok NMB-1N10

Bardziej zaawansowany model poprzedniej modyfikacji. Ten sam rozpoznawalny silnik Robin Subaru EX 21 PREMIUM wyprodukowany w USA i zwiększona moc — już 7 KM. Gwarancja na tę modyfikację wynosi 24 miesiące. Podobnie jak poprzednie modele, to urządzenie może osiągnąć prędkość od 2,2 km/h do 8,5 km/h na trzecim biegu.

Możesz używać tego modelu przez cały rok, nawet zimą. Unikalny, rozpoznawalny design „Ugry”, a także szeroka funkcjonalność sprawiają, że jednostka ta jest rozpoznawalna wśród użytkowników, a mocne silniki nie ustępują „nadziewaniu” samochodów zagranicznych.

Motoblok NMB-1H10A

Kolejna popularna modyfikacja. Silnik Robin Subaru EX-27 ma moc aż 9 KM! Pojemność zbiornika paliwa 4 l. Podobnie jak w poprzednich modelach, ten posiada funkcję cofania, kilka trybów prędkości oraz możliwość pracy z wózkiem. Siła trakcyjna w zakresie od 100 do 130 kgfs. Gwarancja fabryczna 24 miesiące.

Motoblocks Ugra - recenzje właścicieli modeli, recenzje wideo o charakterystyce

Motoblok NMB-1H10A

Motoblok NMB-1N11

Silnik KADVI 168F-2A

Model z krajowym silnikiem KADVI 168F — 2A, moc silnika 6,5 ​​KM, na produkt z fabryki Kadvi udzielana jest gwarancja na 18 miesięcy.

Model jest również popularny ze względu na rozsądną cenę, a nie najniższą moc silnika.

Do tego modelu nadaje się każdy fabrycznie zamontowany sprzęt fabryki silników Kaluga.

Motoblok NMB-1N14

Motoblok NMB-1N14

Ciągnik jednoosiowy wyposażony w japoński silnik Robin Subaru EX-27. Jeden z najmocniejszych modeli, podobnie jak poprzedni.

Ten traktor prowadzący z łatwością radzi sobie z zamarzniętą, gęstą ziemią, dziewiczą glebą, a przy użyciu osprzętu jest w stanie obsłużyć dużą powierzchnię w dość krótkim czasie. Standardowa gwarancja na produkt wynosi 18 miesięcy.

Motoblok NMB-1n15

Samochody ciężarowe o dużej ładowności z silnikiem Lifan 177F, pracujące o mocy 9 KM, wyposażone w rozrusznik elektryczny. Tę funkcję zapewnia rozrusznik elektryczny.

Weiterlesen:
Motobloki Fermer FD 905 PRO. Przegląd, charakterystyka, recenzje

Ciągnik pchany NMB — 1n15 służy do całego zakresu prac ogrodniczych i ogrodowych, dodatkowo może odśnieżać lub pełnić funkcję pompy wodnej.

Wiadomo, że wszystkie modyfikacje Ugry z fabryki Kadvi zostały wyprodukowane zgodnie z europejskimi normami bezpieczeństwa. Pracując z takim urządzeniem operator może mieć pewność, że korzysta ze sprzętu najwyższej klasy i jakości.

Motoblok NMB-1N16

Ten model jest wyposażony w silnik wysokoprężny Lifan 178FD. Jego moc to 6 KM, a funkcja rozruchu elektrycznego znacznie ułatwia pracę operatora agregatu. Gwarancja fabryczna 18 miesięcy.

Motoblok NMB-1N17

Silnik Lifan LF177

Ta modyfikacja „Ugry” należy również do klasy ciężkich pojazdów silnikowych. Za pomocą tego ciągnika prowadzonego z tyłu rolnicy mogą wykonywać wiele manipulacji rolniczych, w tym bronowanie, hilling, orkę, koszenie trawy.

Dzięki osprzętowi jednostka ta umożliwia eksploatację przez cały rok (jako odśnieżacz, nośnik ładunku).

NMB-1N17 napędzany jest silnikiem Lifan o mocy 7 KM.

Na naszej stronie internetowej możesz dowiedzieć się więcej o cechach i zaletach Ugra NMB-1N17, czytając odpowiedni przegląd.

Wiadomo, że produkcja motobloków przez fabrykę Kadvi sięga 1966 roku, kiedy utworzono Eksperymentalny Zakład Motoryzacyjny Kaluga. Produkcja nie stoi w miejscu i co roku zakład Kadvi pracuje nad ulepszaniem istniejących modyfikacji wszystkich linii lub opracowywaniem i rozwijaniem nowych pomysłów.

Marka Ugra jest rozpoznawalna nie tylko w Rosji, ale także za granicą, w krajach ościennych: Ukrainie, Białorusi, Kazachstanie, Uzbekistanie, Mołdawii. Popularność ciągników jednoosiowych Cadvi tłumaczy się nie tylko ich wysoką jakością, ale także szerokim zasięgiem centrów serwisowych, sklepów z częściami zamiennymi do ciągników jednoosiowych oraz sklepów sprzedających ten sprzęt silnikowy.

Załączniki

linia fabryczna załączniki z „Kadvi” obejmuje takie jednostki i produkty:

  • moduł napędowy;
  • ostrze łopaty;
  • odśnieżarki różnych modeli;
  • brona;
  • różnicowy;
  • kultywatory tnące;
  • złącza są uniwersalne;
  • wózki;
  • ucha;
  • pług;
  • środki ważące;
  • koparka;
  • otwieracz.Motoblocks Ugra - recenzje właścicieli modeli, recenzje wideo o charakterystyce
Weiterlesen:
Motobloki Dobrynya. Przegląd cech gamy modeli. Prace wideo, zalecenia dotyczące użytkowania

Każdy ciągnik prowadzący linii Ugra lub innych linii pojazdów silnikowych producenta Kaluga może być podłączony i z powodzeniem pracować nie tylko z krajowymi przystawkami fabrycznymi, ale także z produktami zagranicznych producentów. Dzięki wysiłkom rzemieślników niektóre modele są wyposażone w narzędzia domowej roboty, zarówno zawieszane, jak i ciągnione, jednak w celu przedłużenia żywotności ciągników jednoosiowych producent nie zaleca używania narzędzi domowych.

Opinie właściciela

Zobaczmy, jakie recenzje otrzymał ciągnik Ugra

Wiktor, Kazań:

„Mam Ugrę H10, jestem w stu procentach zadowolony z mojego samochodu, a nawet więcej. Pracujemy już trzeci rok razem z synem na budowie. W zarządzaniu jest dobrze, choć niektórzy narzekają na wagę. Ciągnik prowadzący powinien być ciężki, jeśli chcesz lekki, kup kultywator silnikowy. Nadal ciężko jest wykonywać prace na ziemi ręcznie. Od przywiązania do niego najczęściej zaczepiam pług i oczywiście noże. Działka jest duża, 5 godzin nieprzerwanej pracy agregatu w ciepłym sezonie zapewnia spokój, zimą używam go do odśnieżania na podwórku, używam standardu fabrycznego łopaty-wywrotki»

Igor, Krasnodar:

„Długo zajęło mi podjęcie decyzji o zakupie, ale wiadomość, że teraz Ugra produkowana jest bez pasków, skłoniła mnie do jej zakupu. Na starym sowieckim traktorze pchanym pamiętam, jak mój ojciec cierpiał z tymi pasami, cały czas się szarpały, potem nadszedł czas, aby je zmienić. Byłem też zadowolony z wyboru: modyfikacji jest dużo! Trudno, szczerze mówiąc, wybrać od razu, sprzedawca pomógł — teraz mam Ugrę z silnikiem Hondy, podoba mi się wszystko w traktorze prowadzącym, jest po prostu ciężki, ale to nawet plus!

голоса
Рейтинг статьи
Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector