Wielkawola.pl

Recenzje Motobloki, Agrotechnika, Rolnicze
0 View
Artykuł Rating:
1 звезда2 звезды3 звезды4 звезды5 звезд

Motobloki Profi 1900. Przegląd, dane techniczne, recenzje

Motobloki Profi 1900. Przegląd, charakterystyka, opinie właścicieli

Motobloki Profi 1900. Przegląd, dane techniczne, recenzje

Opis

Profi 1900 to przykład pojazdów samochodowych o dużej ładowności, których głównym zadaniem jest wykonywanie różnych prac na ziemi, a mianowicie orka, uprawa, zbiór, hilling, nawadnianie, wywóz śmieci. Taki zestaw funkcji dla ciągnika prowadzonego Profi zapewnia szeroką gamę osprzętu dodatkowego.

Producent produkuje kilka modyfikacji w tej linii ciągników jednoosiowych, różniących się nieco mocą, masą i możliwościami technicznymi. Wszystkie motobloki z serii 1900 można przypisać urządzeniom gospodarstwa domowego, ich potencjał techniczny pozwala uprawiać ziemię do 25 akrów.

Modyfikacje motobloków

Dostępne modyfikacje modelu motobloków Profi 1900:

  • Profi 1900, WOM, 14 KM, waga 155 kg;
  • Profi 1900, bez WOM, 14 KM, waga 155 kg;
  • Profi 1900, bez WOM, 18 KM, waga 175 kg;
  • Profi 1900, z WOM, 18 KM, waga 175 kg.

Wspólną cechą techniczną wszystkich modyfikacji Profi 1900 jest niższy bieg. Za pomocą tej funkcji operator ciągnika prowadzącego może korzystać z urządzenia na trudnej glebie w najbardziej komfortowym trybie prędkości. Zwykłe ciągniki prowadzone bez niskiego biegu są w takich warunkach trudniejsze w obsłudze i mniej zwrotne. Profi 1900 pozwoli Ci bez nadmiernego wysiłku wykonywać orkę, hilling i inne manipulacje glebą — dzięki stabilnej mocy rozwijanej przez ciągnik prowadzący nawet przy niskich prędkościach.

Motobloki Profi 1900 są wyposażone w silniki czterosuwowe, metodą chłodzenia jest powietrze. Rodzaj paliwa: benzyna AI-92, 93, 95.

Funkcje motobloków

  • moc silnika od 14 do 18 KM w zależności od modyfikacji jest wyposażony w kanały obejściowe, które rozprowadzają palną mieszankę;
  • zawór dekompresyjny – ułatwia rozruch silnika w każdych warunkach pogodowych, nawet w niskich temperaturach;
  • system tłumienia drgań podczas pracy urządzenia (zmniejsza obciążenie rąk operatora, zmniejsza zmęczenie podczas pracy z urządzeniami);
  • mechanizmy różnicowe, które umożliwiają maszynie większą mobilność, wykonywanie skrętów na luźnej glebie w ograniczonym obszarze skrętu;
  • sprzęgło suche, łatwe w obsłudze i konserwacji;
  • standardowe duże koła o szerokim rozstawie poprawiające przyczepność maszyny do gleby, zapewniające stabilność i zwiększające zwrotność ciągnika jednoosiowego;
  • System HotStart do szybkiego uruchomienia jednostki (nawet przy zimnym silniku);
  • uchwyt odpowiedni do większości montowanych narzędzi i sprzętu wyprodukowanych w Rosji od producentów z krajów WNP;
  • obecność reflektora — z ciągnika można korzystać nawet o zmierzchu;
  • dostosowanie uchwytu sterującego do wzrostu właściciela;
  • podpórka do wygodnego ustawienia urządzenia podczas przechowywania;
  • skrzydła ochronne blokują wnikanie drobnych kamieni, brudu do operatora podczas pracy;
  • wystarczająca masa ciągnika jednoosiowego do pracy z dziewiczą glebą.

Specyfikacje

Motobloki Profi 1900 są wyposażone w napęd zębaty, pojemność zbiornika paliwa wynosi 6-6,5 litra, w zależności od konkretnego modelu. Urządzenie pracuje na trzech prędkościach (2 do przodu, 1 bieg wsteczny). Szerokość paska do orki, hilling i innych manipulacji glebą można regulować: od 80 cm do 10 cm Podczas pracy z nożami i pługiem głębokość zanurzenia w glebie wynosi od 15 do 30 cm.

Wymiary kół zainstalowanych na ciągniku jednoosiowym to 6,5-12. Są to koła o dużych rozmiarach, z reguły nie są zastępowane innymi. Taka średnica i szerokość kół zapewnia stabilną pracę ciągnika pchanego na każdej glebie. Przystawka odbioru mocy występuje tylko w niektórych modyfikacjach serii Profi 1900. W modelach bez przystawki odbioru mocy osprzęt jest połączony za pomocą koła pasowego. Wszystkie modele Profi 1900 mają dyferencjały i niski bieg.

Kompletny zestaw motobloków Profi 1900:

  • koła (2 sztuki);
  • zaczep typu uniwersalnego;
  • zdemontowane frezy;
  • instrukcje, karta gwarancyjna;
  • skrzydła ochronne (2 szt.);
  • zestaw narzędzi (używany przy montażu ciągnika jednoosiowego).Motobloki Profi 1900. Przegląd, dane techniczne, recenzje

Konserwacja i eksploatacja

Używaj ciągnika prowadzonego Profi 1900 zgodnie z instrukcją obsługi:

  1. nie rozpoczynaj pracy bez docierania (okres docierania 8 godzin, przy 60% mocy maksymalnej, po docieraniu spuść olej, wymień go na świeży);
  2. używaj tylko wysokiej jakości olejów do silnika i skrzyni biegów, nie używaj taniej benzyny — przyspieszy to zużycie filtrów i może przyczynić się do szybkiej awarii silnika;
  3. nie pracuj z ciągnikiem prowadzącym bez rękawic ochronnych;
  4. zainstaluj noże w rękawiczkach z tkaniny;
  5. zamocuj bezpiecznie wszystkie łączniki i połączenia śrubowe, używając dostarczonych narzędzi lub własnych narzędzi;
  6. nie pracuj z ciągnikiem prowadzącym w deszczu;
  7. nie przekraczać dopuszczalnej masy wózka lub przyczepy (w przypadku motobloków o wadze 150-180 kg masa ładunku w wózku nie powinna przekraczać 500 kg).

Przechowywanie ciągnika prowadzonego Profi 1900 odbywa się na takich samych zasadach, jak w przypadku przechowywania innych pojazdów mechanicznych:

  • spuścić paliwo i olej ze wszystkich pojemników do długotrwałego przechowywania;
  • nie zostawiaj ciągnika na zimę w nieogrzewanych, wilgotnych, wilgotnych pomieszczeniach;
  • po przestoju pozostawić silnik na biegu jałowym przez 10-15 minut;
  • upewnij się, że ciągnik prowadzący nie wydaje obcych dźwięków i uderzeń i zacznij pracować.

Konserwacja motobloku Profi 1900, warunki konserwacji:

  • uzupełnianie benzyny w razie potrzeby;
  • codziennie po zakończeniu pracy — sprawdzanie stanu frezów, czyszczenie z brudu, resztek oleju;
  • co 50 godzin — wymiana oleju, kontrola maszyny pod kątem uszkodzeń;
  • po 100 godzinach — sprawdź świecę zapłonową, wyczyść lub wymień;
  • regulacja gaźnika, zmiana pasków, stosowanie smarów — według potrzeb.

Opinie

Andrzej, Tomsk:

„Kupiłem profesjonalistę 1900 w 2016 roku. Traktor drugi rok pracował bez problemów, zużywa bardzo mało benzyny, byłem nawet zaskoczony, wydaje mi się, że przy takiej mocy 1,5 litra to bardzo mało. Użyłem go dopiero po zakupie i pobiegnięciu do pracy na dziewiczych ziemiach. Wtedy gleba była już wygodna do pracy. Poszedł idealnie na dziewiczej glebie, wibracje oczywiście są nadal odczuwalne, ale w porównaniu z większym ciągnikiem prowadzonym z tyłu, ten naprawdę nie wydaje tak dużo hałasu i grzechotów. Z jego pomocą wykopał ziemniaki, w rzeczywistości za to został kupiony, ręcznie można przetworzyć 6 akrów, ale po co, jeśli istnieje taka technika? W załączeniu kupiłem dodatkowo w innym sklepie: pług, kopaczkę do ziemniaków i obsypnik. Nie kupiłem uszy — bez nich spisuje się znakomicie. Polecam ten model do prostej pracy w serwisie!

Link do głównej publikacji