Wielkawola.pl

Recenzje Motobloki, Agrotechnika, Rolnicze
Рейтинг статьи
1 звезда2 звезды3 звезды4 звезды5 звезд

Motobloki Żubr HT-135. Przegląd, specyfikacje, opinie właścicieli

Motobloki Żubr HT-135. Przegląd, charakterystyka, recenzje

Opis

Ciągnik jednoosiowy Zubr HT-135 (9 KM) z silnikiem wysokoprężnym to najmocniejsza i najcięższa jednostka z całej linii, wyposażona w silniki chłodzone powietrzem. Wysoka wydajność, odporność na zużycie i niezawodność ciągnika jednoosiowego ułatwiają obróbkę działek o powierzchni do 2 hektarów.

Motobloki Żubr HT-135. Przegląd, charakterystyka, recenzje

Motoblok wysokoprężny Zubr HT-135 (9KM)

Za pomocą tego sprzętu agrotechnicznego możliwe jest wykonywanie następujących rolniczych prac polowych:

  • uprawiać glebę;
  • sadzić je;
  • przerzedzać rośliny;
  • zwalczać chwasty;
  • do automatycznego nawadniania roślin, do wypompowywania wody;
  • przygotować siano dla zwierząt;
  • usunąć śnieg;
  • zbiór;
  • transport ładunków.

Po obejrzeniu filmu zobaczysz, jak ziemniaki są zbierane za pomocą tego urządzenia:

Aby zmaksymalizować pełną moc ciągnika z silnikiem wysokoprężnym Zubr HT-135, należy zakupić lub wykonać własny następujący osprzęt:

  • glebogryzarki (aktywne, kurze łapki);
  • pług obracalny;
  • ucha;
  • kosiarka;
  • hillerzy;
  • dyski;
  • pompa wodna;
  • sadzarka do ziemniaków;
  • kopaczka do ziemniaków;
  • odśnieżarka;
  • wózek do przyczepy.

Urządzenie

Motoblock diesel Zubr HT-135 (rozrusznik elektryczny) (9 KM) jest wyposażony w czterosuwowy jednocylindrowy silnik z ochroną powietrza przed przegrzaniem. Chłodzenie powietrzem pracującego silnika pozwala znacznie wydłużyć czas pracy z urządzeniem.

Silnik wysokoprężny jest znacznie bardziej ekonomiczny niż silnik benzynowy. Silnik uruchamiany jest za pomocą rozrusznika elektrycznego. Zbiornik paliwa o pojemności 5,5 litra oraz skrzynia korbowa o pojemności 1,1 litra pozwalają właścicielowi ciągnika ciągnącego Zubr nie rozpraszać się po raz kolejny tankowaniem jednostki.

Ze względu na solidną masę ciągnika jednoosiowego (135 kg) można z łatwością obejść się bez środków obciążających podczas uprawy gleby, a głębokość uprawy może osiągnąć 18-30 cm.

Przenoszenie momentu obrotowego zapewnia niezawodna przekładnia ślimakowa. Skrzynia biegów z paskiem klinowym przekazuje moment obrotowy do skrzyni biegów. Który z kolei ma:

  • dwie prędkości do przodu;
  • jeden z powrotem.
Weiterlesen:
Motobloki WorkMaster. Przegląd gamy modeli, charakterystyka

Motoblock Zubr HT-135 (9KM) wyposażony jest w pompowane koła z mocnymi bieżnikami, zapewniającymi niezawodną przyczepność jednostki do podłoża.

W zestawie z ciągnikiem jednoosiowym znajdują się:

  • glebogryzarki;
  • sprzęganie;
  • instrukcja obsługi.

Bison HT-135 z kosiarką

Niezbędną funkcją dla operatora jest regulacja uchwytów. Dzięki temu operator nie musi podążać za ciągnikiem na świeżo zaoranej ziemi — wystarczy chodzić obok siebie po jeszcze nieuprawianej glebie.

Specyfikacje

Zapraszamy do pełniejszego zapoznania się ze wszystkimi cechami jakie posiada ta jednostka agrotechniczna:

Układ chłodzeniapowietrze
Moc6
Rodzaj uruchomieniaStart ręczny
Pojemność zbiornika paliwa (L)3,6
Zużycie paliwa (l/h)0,5
Typ silnikaDiesel
silnikKM178FS
Prędkość (obr/min)3000
Pojemność miski olejowej (l)1,1
napędRemen
Skrzynia biegówbieg
Liczba biegów, przód-tył2 / 1
Szerokość uprawy, mm1050
Głębokość uprawy, mm300
Regulacja szerokości uprawyBez regulacji
Typ sprzęgłapasek
Wysokość mm980
Głębokość mm1740
szerokość1050
Waga (kg)105
Gwarancja, miesiąc12
Kraj pochodzeniaChiny

Instrukcja obsługi

Uważnie zapoznając się z instrukcją obsługi ciągnika HT-135, należy z całą odpowiedzialnością podejść do następujących tematów:

  • Docieranie jednostki. Spędzając na tej ważnej czynności od kilku godzin do jednego dnia, zapewnisz osiągi ciągnika jednoosiowego przez wiele lat. Jeśli niedbale traktujesz proces docierania, przygotuj się na wymianę silnika i innych ważnych elementów konstrukcyjnych.
  • Modelowe urządzenie. Jeśli wiesz, co i jak jest rozmieszczone, a także gdzie jest zainstalowany, możesz zapobiec wielu awariom i własnymi rękami wyeliminować nieuniknione awarie.
  • Bardzo ważna jest prawidłowa i terminowa wymiana oleju w skrzyni korbowej. Szczegółowe kroki tego procesu są również opisane w instrukcjach.
  • Konserwacja motobloków. Obejmuje to zarówno codzienną konserwację urządzenia, jak i jego konserwację na zimę.
  • Problemy, ich przyczyny i rozwiązania. Bardzo ważne jest, aby operator ciągnika prowadzonego z tyłu szybko reagował na pojawiające się problemy z jednostką. Doświadczeni operatorzy zwracają uwagę na następujące wskaźniki: dźwięk silnika, wibracje, gwizdek itp. Wiedząc o tym wszystkim, możesz rozpoznać problem na czas i szybko go naprawić, nie powodując poważniejszej awarii ciągnika.
Weiterlesen:
Motobloki Neva MB 23. Recenzja i recenzje właścicieli silników Subaru i Honda

Wielu problemów z działaniem maszyny można uniknąć, jeśli zastosujesz się do pewnych zasad:

  • sprawdzić elementy złączne przed rozpoczęciem pracy z urządzeniem;
  • nasmaruj wszystkie ruchome części;
  • utrzymuj urządzenie w idealnej czystości.

Opinie

Jakie opinie chcieli zostawić właściciele tego modelu, przeczytajmy:

Rusłan, 41 lat: 

Dokonałem tego zakupu tej wiosny. Zdecydowałem i nie żałuję — maszyna jest potężna, pod jej ciężarem głębokość orki jest solidna (bez osłony). Doceniłem elektryczny rozrusznik, żadnych problemów — nacisnąłem „start” i odjechałem. Koła są świetne, jazda jest świetna. Szczególnie zadowolony z ekonomicznego silnika wysokoprężnego. Polecam znajomym.

Vadim, 39 lat: 

Żubra jeszcze nie kupiłam, zrobię taki prezent zimą, kiedy towar będzie tańszy. Chcę kupić dokładnie model HT-135, ten na moje 1,5 ha. Musiałem pracować z ciągnikiem jednoosiowym — odwiedziłem brata i zapoznałem się z tą techniką. Łatwy rozruch, łatwa obsługa, zwrotność i funkcjonalność. Ale co najważniejsze — olej napędowy! A zużycie paliwa jest mniejsze, a cena paliwa jest bardziej przystępna. Mój stary „Kret” zadziałał, więc szykuję się do zmiany.

Yuri, lata 45: 

Od kilku lat pracuję z Bisonem HT-135. Jednostka udowodniła swoją niezawodność, gdyż często musiała potykać się o przeszkody – silnik wciąż żyje. Pasy klinowe już zmieniły zasady. Posiadam cały baldachim i eksploatuję samochód w pełni, począwszy od wczesnej wiosny, a skończywszy na późnej jesieni. Ale nie używam ciągnika jednoosiowego jako odśnieżarki, ponieważ do tego celu jest osobny specjalistyczny sprzęt.

голоса
Рейтинг статьи
Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector