Motobloki Ugra NMB-1N7. Przegląd, charakterystyka, instrukcja obsługi
Opis
Motoblock Ugra NMB-1N7 — rozwój fabryki motocykli Kaługa «Kadvi», urządzenie należące do klasy ciężkiego sprzętu. Za pomocą tego urządzenia możesz wykonać wiele manipulacji rolniczych w letnim domku lub ogrodzie, w tym orkę, podlewanie, koszenie trawy.
Dzięki osprzętowi ta jednostka ułatwia oczyszczenie terenu ze śniegu lub opadłych liści, dzięki czemu eksploatacja Ugra NMB-1N7 jest możliwa przez cały rok.
Ugra NMB-1N7 jest wyposażona w silnik Lifan o mocy 6,5 KM (4,8 kW). Urządzenie wyposażone jest w metalowy zbiornik paliwa o pojemności 3,6 litra.
Wydajność urządzenia przeznaczona jest do obróbki dużych powierzchni, do 4 tys.
Zalety Ugry NMB-1N7
Rozważmy bardziej szczegółowo główne zalety tego modelu:
- niezawodność i trwałość, potwierdzona dobrymi recenzjami właścicieli;
- obecność dwóch wałów odbioru mocy (ta funkcja umożliwia podłączenie różnych osprzętu i wyposażenia ciągniętego do ciągnika prowadzącego, w tym rzadko używanego, na przykład kruszarki paszy, pompy, kosiarki);
- potężny chiński silnik fabryczny — Lifan (Lifan 168F-2A, 6,5 KM);
- umiarkowany poziom hałasu;
- łatwy start z miejsca;
- funkcja natychmiastowego wyłączania po przełączeniu w tryb STOP;
- reduktor;
- skrzynia biegów;
- zgodność tego modelu i całej linii modelowej Ugra z europejskimi normami bezpieczeństwa;
- motobloki „Ugra” współpracują z szeroką gamą wyposażenia dodatkowego, zarówno przyczepianego, jak i zawieszanego. Dozwolone jest instalowanie obcych załączników, jeśli wymiary elementów złącznych są zgodne i dostępne są niezbędne zaczepy;
- Obrotowa dmuchawa do śniegu
- Wózek towarowy
- Sadzarka do ziemniaków
- ostrze łopaty
- materiał sprzęgła — tarcze ceramiczno-metalowe;
- duża siła pociągowa (w rezultacie wyższa moc ciągnika prowadzącego podczas jazdy z ładunkiem lub na gęstej glebie);
- brak pasów napędowych, co ułatwia konserwację;
- cztery tryby pracy (3 biegi do przodu, 1 do tyłu);
- kierownica jest regulowana zarówno w poziomie, jak iw pionie;
- ciągnik prowadzący można rozstawić praktycznie na miejscu (rośliny w sąsiednich rzędach są mniej uszkodzone);
- kierownica jest wyposażona w ochronę przed drganiami;
- waga ciągnika jednoosiowego z kultywatorem wynosi 91 kg, z kołami pneumatycznymi -90 kg. (średnia waga, nie najcięższy model — łatwość sterowania, zwrotność). W przypadku metalowych kół siła uciągu wzrasta do 130 kg;
- koła pneumatyczne zapewniają traktorowi prowadzącemu większą płynność podczas ruchu (siła traktora prowadzącego na takich kołach osiąga 100 kg.);
- Producent udziela gwarancji na ten model na 18 miesięcy.
Motoblok Ugra NMB-1H7 może wykonywać pracę w zakresie prędkości od 3,5 km/h do 8,52 km/h. Na biegu wstecznym prędkość samochodu wynosi 2,2 km/h. Maksymalna waga do przewozu towaru ciągnikiem jednoosiowym, z uwzględnieniem pełnego obciążenia wózka, wynosi 350 kg.
W razie potrzeby ciągnik Ugra NMB-1H7 można zdemontować i przetransportować w bagażniku samochodu. Koszt fabrycznego modelu tej jednostki, według strony internetowej fabryki motocykli Kaluga, wynosi 39 600 rubli. Adekwatność cen można wyjaśnić z przedstawicielami sklepów marki Kadvi lub dzwoniąc do zakładu produkcyjnego.
Motoblock Ugra NMB-1N7 jest dostarczany w komplecie z dwoma kultywatorami, dwoma kołami pneumatycznymi, zaczepem, otwieraczem, a także wspornikiem.
Przegląd Motoblock Ugra NMB-1N7 z adapterem:
Instrukcja obsługi
Aby zapewnić długotrwałą eksploatację ciągnika z operatorem prowadzącym, w instrukcji obsługi nie zaleca się samodzielnego demontażu skrzyni biegów. Naprawa tego elementu maszyny musi być przeprowadzona w specjalistycznym centrum serwisowym. Kolumna kierownicy jest ręcznie regulowana przez operatora przed rozpoczęciem pracy na ziemi. Na lewym uchwycie kolumny kierownicy znajduje się dźwignia „Stop” do awaryjnego zatrzymania maszyny.
Zabronione jest eksploatowanie ciągnika jednoosiowego z kultywatorem bez błotników, zgodnie z instrukcją! Krawędź tnąca frezów musi być zawsze skierowana do przodu, w kierunku jazdy maszyny.
Za pomocą zaczepu, który znajduje się w standardowym pakiecie, do ciągnika Ugra NMB-1N7 można podłączyć redlicę i różne osprzęt. Ramię redlicy jest sprzęgane z redlicą poprzez połączenie sworznia królewskiego z zaczepem, a następnie mocowane śrubami. Śruby te można również wykorzystać do regulacji kąta redlic.
- dźwignia zatrzymania
- Zaczep uniwersalny
Błotniki i błotniki mocowane są za pomocą śrub. Błotniki przymocowane są do błotników, a te z kolei z boku obudowy skrzyni biegów. Przed przystąpieniem do pracy należy wyzerować ciągnik z operatorem prowadzącym, sprawdzić napełnienie zbiornika paliwa i poziom oleju.
Proces hamowania można wykonać na dwa sposoby: hamulcem wózka lub wciśnięciem sprzęgła. Hamowanie awaryjne z całkowitym zatrzymaniem maszyny odbywa się natychmiast po naciśnięciu dźwigni „Stop”.
Olej przekładniowy: | TSn-10 GOST 23652-79 lub dowolny zgodnie z SAE: 80 — 85 W API: GL3-GL4. |
Olej silnikowy: | TAD-17I, TAP-15V lub inne według GOST 23652-79, a także dowolny półsyntetyczny olej silnikowy wysokiej jakości. |
Paliwo: | benzyna AI 95, AI 92. |
Zaplanowana konserwacja dla Ugra NMB-1N7 jest przeprowadzana:
- po bieganiu;
- co 50, 100, 200 lub więcej godzin pracy.
Podczas zaplanowanej konserwacji poziom oleju jest sprawdzany, w razie potrzeby uzupełniany do normy.
Recenzja wideo Motoblock Ugra NMB-1N7:
Opinie
Iwan, Perm:
„Nie planowałem kupować ciągnika z operatorem prowadzącym, ale przyjaciel przekonał mnie, żebym wziął Ugrę. Przekupił go fakt, że producent jest krajowy, a recenzje w Internecie były w większości pozytywne. Chiński silnik początkowo trochę zawstydzał, ale po rozpoczęciu pracy nie było żadnych pytań. Wypracował sezon letni, jesienią jako sprzątaczka używał traktora, przywoził na wózku śmieci i liście z terenu. Teraz zima przed nami — zobaczmy, jak się pokaże z odśnieżarką!
Jurij, Kaługa:
„Cały kraj zna nasz ciągnik Kaługa i powiem, że nie na próżno są chwaleni. Oczywiście zdarzają się momenty z wagą, jak dla mnie jest ciężka, ale jeśli ziemia od kilku lat stoi bezczynnie, to tylko taką maszyną można ją zabrać. Benzyna nie je dużo, moje obawy nie były uzasadnione. Zużycie paliwa jest średnie, pracuje naprawdę cicho. Dużym plusem jest to, że nie ma pasów, nie ma potrzeby majstrowania przy nich i ich wymiany. To prawda, nigdy nie korzystałem z zatrzymania awaryjnego, ale funkcja jest dobra, ogólnie dość bezpieczna jednostka z Kadvi, polecam ”>