Wielkawola.pl

Recenzje Motobloki, Agrotechnika, Rolnicze
Рейтинг статьи
1 звезда2 звезды3 звезды4 звезды5 звезд

Przegląd ciągników VTZ. Skład, charakterystyka, usługa, wideo, recenzje

Przegląd ciągników VTZ. Skład, charakterystyka, usługa, wideo, recenzje

Skład

W sumie fabryka traktorów Vladimir wyprodukowała ponad 1 milion różnych maszyn z gamy modeli VTZ.

W czasach sowieckich maszyny te były bardzo powszechne. Można je było znaleźć w rolnictwie, firmach budowlanych i użyteczności publicznej.

Obecnie przedsiębiorstwo nazywa się Fabryka Silników i Traktorów Vladimir i zostało pomyślnie przebudowane zgodnie z postępem technicznym i realiami współczesnego rynku.

VTZ 2027

Przegląd ciągników VTZ. Skład, charakterystyka, usługa, wideo, recenzjeMaszyny te są małym, uniwersalnym pomocnikiem na wsi.

Ciągnik VTZ 2027 może uprawiać glebę, dbać o uprawy na terenie gospodarstw, sadów i winnic.

VTZ 2027 jest wyposażony w czterosuwowy silnik wysokoprężny o mocy 25 KM.

Cena nowego VTZ 2027 to około 25 tysięcy dolarów.

Obecnie z produkcji.

VTZ 2032

Ten model jest bardzo podobny do poprzedniego i wykonuje podobny zakres pracy. Różnica polega na mocy zainstalowanego silnika.

Ciągnik VTZ 2032 jest wyposażony w czterosuwowy silnik wysokoprężny o mocy 30 koni mechanicznych.

Cena VTZ 2032 zaczyna się od 1 miliona rubli.

VTZ 2048a

Maszyny te zostały zaprojektowane z myślą o maksymalnej automatyzacji pracy. Miejskie czy wiejskie.

Posiada 45-konny silnik Diesla. Dzięki kompaktowym wymiarom ciągnik VTZ 2048a może pracować w ciasnych przestrzeniach (szklarnie, zamknięte winnice itp.)

Cena VTZ 2048a wynosi około 1,2 miliona rubli.

Specyfikacje

Waga i wymiary

Cała gama modeli ciągników VTZ waży około 2,5 tony. Im większa moc silnika, tym większa masa.

Jest największy dla VTZ 2048A — 2,6 t. Całkowite wymiary ciągników VTZ to 332 × 166 × 257 cm.

silnik

Gama modeli ciągników VTZ wyróżnia się charakterystyką silnika.

Jednocześnie wszystkie zyskały duże zaufanie wśród konsumentów i udowodniły swoje wysokie parametry techniczne i przydatność do szerokiego zakresu prac.

Średnie zużycie paliwa w nich wynosi 241 g/kWh podczas pracy.

Skrzynia biegów

Moment obrotowy trafia bezpośrednio z silnika do podwozia, co zapobiega utracie mocy.

Weiterlesen:
Przegląd ciągnika RTM-160. Charakterystyka, zdjęcia, prace wideo, recenzje

Skrzynia biegów ciągników VTZ jest zaprojektowana na 14 kroków: 8 do przodu i 4 do tyłu.

Skrzynia biegów ciągników VTZ pozwala na regulację prędkości w zakresie 1,52-23,86 km/h.

Podwozie i skrzynia biegów

Ciągniki VTZ mają napęd na wszystkie cztery koła, co może znacznie poprawić osiągi w terenie.

Wiele podobnych modeli ma stałą podziałkę, co powoduje pewne niedogodności podczas przetwarzania posadzonych roślin.

Właściciele ciągników VTZ mogą kontrolować rozstaw kół w zakresie 122-142 cm na przednich kołach i 121-148 cm na tylnych kołach.

Kabina i elementy sterujące

Podczas projektowania kabiny uwzględniono doświadczenie zagranicznych producentów. To znacznie zwiększyło atrakcyjność wizualną i komfort miejsca pracy operatora.

Kabina spełnia wszystkie wymagania dotyczące bezpieczeństwa, ergonomii i przeglądu najwyższych standardów europejskich.

Kabina ciągników VTZ jest w pełni szczelna i wyciszona. Na zewnątrz wzmocniona dodatkową klatką bezpieczeństwa.

Kabina jest przeszklona ze wszystkich stron. Osobno warto zwrócić uwagę na system ogrzewania kabiny. Podczas pracy nad poprzednimi modelami w sezonie zimowym wielu właścicieli traktorów narzekało na ekstremalne zimno w kabinie. Gama modeli ciągników VTZ ma ulepszony system ogrzewania.

Stosowanie

Ciągniki VTZ są wyposażone w mocny napęd hydrauliczny, który może uruchomić dużą liczbę osprzętu.

Maszyny zakładu w Wołgogradzie mogą wykonywać następujący zakres prac:

  1. Orka pługiem pięcioobwodowym;
  2. Frezowanie gleby aktywnym frezem;
  3. Koszenie trawy dzięki kosiarce rotacyjnej lub segmentowej;
  4. Sadzenie i zbieranie plonów przy użyciu odpowiednich przystawek;
  5. Odśnieżanie nawierzchni drogi i terenów przyległych za pomocą łopaty;
  6. Transport towarów za pomocą przyczepy wywrotki;
  7. Utrzymywanie ulic w czystości za pomocą ogólnodostępnej szczotki, odkurzacza lub sprzętu do mycia.
  8. Również na forach znajdują się recenzje dotyczące wykorzystania ciągników VTZ jako ładowacza czołowego.

Funkcje operacji

Pomimo możliwości zastosowania w środowisku miejskim, ciągniki VTZ są najczęściej wykorzystywane w rolnictwie.

To zaawansowany technologicznie sprzęt, który może służyć przez wiele lat. Aby zachować te właściwości, prace naprawcze i konserwacyjne należy wykonywać zgodnie z zaleceniami zawartymi w instrukcji obsługi.

Weiterlesen:
Ciągniki Buhler Versatile - przegląd cech popularnych modeli

Serwis

  • Aby wydłużyć żywotność ciągnika, konieczne jest jego dotarcie, aby wszystkie części zużyły się i weszły w rowki. Zabieg trwa około 8 godzin. W tej chwili silnik może być obciążony tylko połową mocy. Pod koniec procedury wymień olej silnikowy.
  • Jeśli nie planujesz używać ciągnika przez dłuższy czas, musisz go wyczyścić, odstawić w suche miejsce i nasmarować części, aby nie powstała korozja.
  • Aby ciągniki VTZ działały prawidłowo, olej silnikowy należy wymieniać regularnie (po 100 godzinach pracy). Do zatoki zaleca się stosowanie opcji półsyntetycznych z klasyfikacją SAE 10W-40 i API nie niższym niż CD.
  • Olej przekładniowy należy wymienić po 1000 godzinach pracy. Aby to zrobić, powinieneś znaleźć środek smarny o klasyfikacji SAE 85W-90 API GL-5.
  • Ciągniki VTZ napędzane są olejem napędowym. Dla ich prawidłowego funkcjonowania należy zawsze tankować czystym i świeżym paliwem. Obecność w nim kaucji lub nieczystości osób trzecich jest niedopuszczalna. Może to uszkodzić układ paliwowy, który następnie będzie musiał zostać przepłukany.
  • Ciągniki VTZ są ekonomiczne. W porównaniu z białoruskim MTZ zużycie oleju napędowego w nich jest około 1,5-2 razy mniejsze.

Poważne usterki i naprawy

Ciągniki VTZ wyróżniają się wysokiej jakości montażem. Jednak ta technika i prędzej czy później zawodzi i konieczne jest przeprowadzenie prac naprawczych.

Szczegółowe instrukcje naprawy podane są w instrukcji obsługi.

Jeśli występują zwiększone wibracje z ciągnika VTZ, może to doprowadzić do tego:

  1. Paliwo lub olej złej jakości;
  2. Luz połączeń śrubowych;
  3. Nieprawidłowe ustawienie mocowania.

Rozrusznik nie działa:

  1. Zerwanie lub słaby kontakt drutu;
  2. Słabe ładowanie baterii;
  3. Zwarcie;
  4. Zły kontakt przełącznika magnetycznego.

Hamulce nie działają:

  1. Zwiększony luz pedału;
  2. Zużyta tarcza lub klocek hamulcowy.

Opinie właściciela

Poniżej kilka opinii z forów tematycznych od właścicieli ciągników VTZ:

Alexander:

„W rzeczywistości jest to wielofunkcyjne urządzenie zdolne do automatyzacji prawie wszystkich prac rolniczych. Zarządzanie jest doskonałe, szczególnie w małych przestrzeniach. Kabina jest wygodna i przytulna (piec działa świetnie), zmiana biegów przebiega bez wysiłku.

Jednocześnie odczuwalny jest niezbyt wysokiej jakości montaż, na zewnątrz bardzo szybko się pogorszył. Kiedyś postanowiłem sprawdzić, czy pług trójobwodowy będzie wciągał dziewiczą glebę. Nie pociągnąłem, ale skrzynia biegów musiała zostać zmieniona ”

голоса
Рейтинг статьи
Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector