Wielkawola.pl

Recenzje Motobloki, Agrotechnika, Rolnicze
Рейтинг статьи
1 звезда2 звезды3 звезды4 звезды5 звезд

Przegląd ciągników z silnikiem Diesla Neva MB-23: modyfikacje SD23, SD27, SD27-SF. Recenzje właścicieli

Przegląd ciągników z silnikiem Diesla Neva MB-23: modyfikacje SD23, SD27, SD27-SF. Recenzje właścicieli

Przegląd ciągników z silnikiem Diesla Neva MB-23: modyfikacje SD23, SD27, SD27-SF. Recenzje właścicieli

Motobloki Neva MB 23-SD23

Ciągnik z silnikiem Diesla „Neva” MB23-SD23 to uniwersalna maszyna rolnicza stosowana w rolnictwie do obróbki dużych działek.

Również ta seria może być używana do czyszczenia terenu letniej rezydencji, ogrodu i transportu towarów.

Opis

MB23-SD23

Ten model jest napędzany silnikiem wysokoprężnym Robin-Subaru.

Silnik jest również wyposażony w pompę olejową.

Prędkość uprawna MB23-SD23 jest dość niska i wynosi tylko 2 km/h. Dlatego ten ciągnik jednoosiowy może być używany do wykonywania przede wszystkim wysokobudżetowych prac rolniczych.

Główne zalety «Neva» MB23-SD23:

  • silnik o wysokim momencie obrotowym;
  • łatwy start i szybki start;
  • oszczędność zużycia paliwa;
  • umiejętność pracy z trudnymi glebami.

    Motoblok «Neva» MB 23-SD23

Ciągnik z silnikiem Diesla „Neva” MB23-SD23 jest dostępny w modyfikacji z reflektorem (model MB23-SD23-F).

Obecność reflektora wydłuża okres użytkowania: ciągnik prowadzący może być używany nawet wieczorem, na przykład do usuwania śniegu nagromadzonego w wiejskim domu w ciągu dnia itp.

Recenzje MB23 SD23 pokazują, że urządzenie dobrze radzi sobie z trudnymi glebami, szybko się uruchamia i oszczędnie zużywa paliwo.

Charakterystyka

Marka silnikaSubaru (Japonia)
silnikDY23-2D
Moc, KM (kw)4.8 (3.5)
Waga, kg115
Liczba biegów(2+1)x2
Rodzaj paliwaVM_CF_FUEL_TYPE2
transmisjaOlejowany reduktor łańcuchowo-przekładniowy w aluminiowej obudowie
Szerokość uprawy, cm86-170
Prędkość wału23-42 (1. bieg)

89-160 (2. bieg)

Głębokość przetwarzania, cm20

Motobloki Neva MB 23-SD27

MB23-SD27

Ciągnik z silnikiem Diesla „Neva” MB23-SD27 to uniwersalne, wydajne zautomatyzowane urządzenie, które uprawia gleby o największej złożoności.

Charakterystyczne cechy innych modeli:

  • silnik wysokoprężny Robin-Subary;
  • rozwój siły trakcyjnej do 190 kgf;
  • wysoka moc nawet przy niskiej prędkości orki;
  • paliwooszczędny silnik;
  • pompa oleju w silniku.

Opis

Ciągnik jednoosiowy z silnikiem wysokoprężnym „Neva” MB 23-SD27

Wśród zalet tego ciągnika, sądząc po opiniach właścicieli, można wyróżnić trwałość sprzętu i stabilność ciągnika nawet na pochyłych glebach. Pompa olejowa w silniku sprawia, że ​​Neva MB23-SD27 może pracować nawet na glebach o nachyleniu bocznym.

Tryb niskiej prędkości 2 km/h jest idealny do orki lub hilling. Dzięki MB 23 SD27 wszystkie prace uprawowe można wykonać szybko i bez nadmiernego wysiłku. Używając osprzętu, maszyna jest w stanie oczyścić letni domek lub pole z zatęchłego gęstego śniegu.

Neva MB23 — SD27 występuje w wersjach z reflektorem (SD27-F); z rozrusznikiem i reflektorem (SD27-FS).

Charakterystyka

Marka silnikaSubaru (Japonia)
silnikDY27-2D
Moc, KM (kw)5.4 (4.0)
Waga, kg115
Liczba biegów(2+1)x2
Rodzaj paliwaVM_CF_FUEL_TYPE2
transmisjaOlejowany reduktor łańcuchowo-przekładniowy w aluminiowej obudowie
Szerokość uprawy, cm86-170
Prędkość wału23-42 (1. bieg)

89-160 (2. bieg)

Głębokość przetwarzania, cm20

Motobloki Neva MB 23-SD27-SF

MB23-SD27-FS

Motoblok «Neva» MB 23-SD27-SF to modyfikacja powyższego modelu motobloku Neva MB23 z reflektorem i rozrusznikiem.

Urządzenie dobrze radzi sobie z długimi, intensywnymi obciążeniami i może pracować na trudnej glebie ze spadkiem prędkości ornej do 2 km/h.

Cechy MB23-SD27-SF:

  • Silnik Diesla Robin-Subary;
  • rozrusznik elektryczny, reflektor;
  • redukcja prędkości do 2 km/h bez spadku wydajności pracy;
  • łatwy start;
  • pracować na glebach pod bocznym zboczem;
  • duży wybór biegów — (2+1)x2.

Opis

Motoblok «Neva» MB 23-SD27-SF

Za pomocą motobloku Neva Diesel MB 23-SD27-SF możesz pracować na małym letnim domku lub dużej ziemi o każdej porze roku. Obecność czołówki pozwoli skutecznie odśnieżać nocą, usuwać liście czy skoszoną trawę nawet o zmierzchu.

Wyposażenie przyczepy dla MB23-SD27-SF sprawi, że będzie to uniwersalna jednostka transportowo-transportowa.

Prawie wszystkie recenzje Neva SD27 są pozytywne, zdaniem właścicieli najbardziej przydatnymi cechami tego ciągnika są: mocny silnik, łatwy rozruch maszyny, możliwość przełączenia na niską prędkość do prac uprawnych i kopania Ziemia.

Charakterystyka

Marka silnikaSubaru (Japonia)
silnikDY27-2D
Moc, KM (kw)5.4 (4.0)
Waga, kg125
Liczba biegów(2 + 1) x2
Rodzaj paliwaVM_CF_FUEL_TYPE2
transmisjaOlejowany reduktor łańcuchowo-przekładniowy w aluminiowej obudowie
Szerokość uprawy, cm86-170
Prędkość wału23-42 (1. bieg)

89-160 (2. bieg)

Głębokość przetwarzania, cm20

Sprzęt zawieszany i ciągnięty

Dołączone wyposażenie rozszerza możliwości agrotechniczne ciągników z operatorem prowadzącym, dzięki czemu każdy rolnik ma na stanie przynajmniej najbardziej niezbędny dodatkowy sprzęt do ciągnika z operatorem prowadzącym.

Jednostki doczepiane

Sprzęganie sprzętu ciągniętego z ciągnikami jednoosiowymi odbywa się za pomocą adapterów i zestawów mocowań do różnych typów części ciągniętych.

Załączniki

Recenzje wideo ciągników jednoosiowych NEVA MB-23, SD23, SD27

Motoblok Neva MB 23-SD27. Pierwsze uruchomienie

Orka z blokiem silnika Neva MB 23-SD27

Odśnieżanie za pomocą ciągnika Neva MB 23-SD27

Zbiór ziemniaków ciągnikiem jednoosiowym Neva MB23-SD27

Instrukcja konserwacji i obsługi

Olej i paliwo

Producent zaleca stosowanie oleju smarowego do silników Diesla klasy SS lub wyższej według klasyfikacji API dla silników Diesla motobloków Neva MB23, SD23, SD 27.

Zalecany rodzaj paliwa: samochodowy olej napędowy.

SD23 i SD27 to ciągniki prowadzone z szybkimi silnikami wysokoprężnymi, dlatego producent zaleca stosowanie tylko wysokiej jakości samochodowego oleju napędowego, dzięki czemu ciągnik prowadzony będzie dłużej, a jego praca będzie bardziej stabilna.

Zaleca się czyszczenie filtra oleju przy każdej wymianie oleju.

Usługa rozrusznika motobloków

Nasmaruj części wirujące, części cierne i sprężynę smarem odpornym na wysoką temperaturę lub ciekłym olejem podczas demontażu lub na koniec sezonu użytkowania.

Konserwacja silnika Motoblock

Jeśli silnik często się przegrzewa, cały kurz, zanieczyszczenia i brud muszą zostać usunięte z cylindra, głowicy cylindrów, gaźnika i układu regulacji.

Sprawdź, czy nie ma wycieków paliwa, aby uniknąć możliwości zapłonu ciągnika prowadzącego podczas pracy. W przypadku stwierdzenia nieszczelności należy dokręcić luźne połączenie lub wymienić zużytą część na nową.

Regularnie sprawdzaj dokręcenie śrub i nakrętek, ponieważ luzy mogą spowodować uszkodzenie silnika lub innego wyposażenia.

Brak oleju prowadzi do awarii silnika — miej oko na poziom oleju, dolewając go w razie potrzeby.

Wymień olej silnikowy po pierwszych 25 godzinach pracy.

Co 100 godzin pracy:

  • wyczyścić i/lub wymienić filtr oleju;
  • sprawdzić poziom elektrolitu w akumulatorze;
  • spuścić wodę z filtra paliwa.

Co 500 godzin pracy:

  • wyczyścić wtryskiwacz paliwa;
  • sprawdzić i wyregulować luzy zaworowe;
  • usunąć osady węglowe z głowicy cylindrów.

Co 100 godzin pracy potrzebujesz:

  • zmienić pierścienie tłokowe, rury;
  • wymień filtr paliwa;
  • sprawdzić gniazda zaworów wlotowych i wylotowych, w razie potrzeby ponownie rowkować zawory.

Co 1500 godzin pracy wykonywany jest remont silnika — silnik powinien być przeglądany i naprawiany, przywróci to moc silnika i wydłuży jego żywotność.

Opinie właściciela

Aby zrozumieć, jak będzie działał Twój ciągnik prowadzący po zakupie, pomogą Ci recenzje prawdziwych właścicieli, którzy już kupili ciągnik prowadzący Neva MB23 (dowolna jego modyfikacja)

Andrzej, Zakarpacie, Ukraina:

„Jestem właścicielem diesla SD27. Myślę, że w swojej modyfikacji to dobry traktor pchany. Reflektor naprawdę pomaga w pracy wieczorem. Nie mogę powiedzieć nic złego — kosiłem trawę własną trawą, nosiłem ładunki po terenie i uprawiałem moje 20 akrów do siewu. Kogo obchodzi stosunek jakości do ceny, weź to, nie pożałujesz!”

Nikolay, obwód moskiewski, Rosja:

„Ojciec zniechęcił się traktorem z silnikiem Diesla, sam pracuje na benzynie. Ale kupiłem i nie żałowałem. Jest wiele plusów, fakt, że jest ciężki, jak wielu mówi, nie jest dla mnie minusem, a raczej cnotą. Silnik jest wystarczająco cichy, nie spodziewałem się. Używam go już od dwóch lat, z MB23 nie było żadnych problemów. Wziąłem zwykły, bez reflektora, nie potrzebuję go. Mocny ciągnik jednoosiowy, polecam!

Aleksander, obwód połtawski Ukraina:

„Wziąłem Neva MB23 sd23 z zasady „części zamienne są zawsze pod ręką”. Tak, a cena jest do przyjęcia, ale białoruscy czy chińscy odpowiednicy nie byli pod wrażeniem. Ciągnik od pierwszych dni był zadowolony, łatwo się uruchamiał, chodził gładko po ziemi, wibracje podczas pracy były minimalne, było to bardzo przyjemne. Mam działkę o powierzchni 150 akrów, nie da się przerobić tak małego bloku benzynowego, ale olej napędowy pędzi jak byk! Radzę.»

Możesz również pomóc innym czytelnikom naszej witryny, przekazując swoją opinię na temat tego modelu ciągnika z ciągnikiem, jeśli jesteś właścicielem ciągnika z silnikiem Diesla Neva MB-23: modyfikacje SD23, SD27, SD27-SF, możesz wyjść recenzję na ten temat lub zadaj dowolne pytanie dotyczące tego modelu poniżej w komentarzach.

голоса
Рейтинг статьи
Weiterlesen:
Przegląd ciągnika Salyut 100 R-M1. Opis, charakterystyka, opinie
Ссылка на основную публикацию