Wielkawola.pl

Recenzje Motobloki, Agrotechnika, Rolnicze
Рейтинг статьи
1 звезда2 звезды3 звезды4 звезды5 звезд

Przegląd ciągnika Caiman Vario 60S TWK + z operatorem prowadzącym. Specyfikacje, recenzje

Przegląd ciągnika Caiman Vario 60S TWK + z operatorem prowadzącym. Specyfikacje, recenzje

Motoblok Caiman Vario 60S TWK+

Motoblock Cayman Vario 60S TWK+ przyjechał do naszego kraju z Francji. Producent pozyskał swojego klienta w krótkim czasie, ponieważ wszystkie produkowane przez niego urządzenia charakteryzują się wysoką jakością, niezawodnością i doskonałą wydajnością.

Przegląd ciągnika Caiman Vario 60S TWK + z operatorem prowadzącym. Specyfikacje, recenzje

Motoblok Caiman Vario 60S TWK

Model motobloku Caiman Vario 60S TVK+ jest przeznaczony do profesjonalnej uprawy na małych obszarach (do 25-30 akrów). Noże jednostki są zaostrzone i zakrzywione w taki sposób, że nawet najgęstsze gleby są przecinane i spulchniane bez większego wysiłku ze strony operatora i ciągnika prowadzącego.

Opis

Francuski producent zdecydował się na zamontowanie w swoim zespole niezawodnego, japońskiego silnika benzynowego Subaru EP 17.

Przegląd ciągnika Caiman Vario 60S TWK + z operatorem prowadzącym. Specyfikacje, recenzje

Silnik Robin Subaru EP17

Silnik jest jednocylindrowy, czterosuwowy, wyposażony w zabezpieczenie powietrza przed przegrzaniem. Zaczyna się od ręcznego rozrusznika, możliwe jest wykonanie rozruchu elektrycznego. W zależności od używanego narzędzia i rodzaju gleby głębokość orki może wynosić do 32 cm.

Cecha motobloku Caiman Vario 60S TWK:

  • Uchwyty regulowane w trzech płaszczyznach pozwalają operatorowi ciągnika prowadzącego wybrać kombinację optymalną do pracy. Rezultatem jest komfort operatora.
  • Stalowa osłona, która osłania silnik, chroni go nie tylko przed zanieczyszczeniami, ale także przed przypadkowymi uderzeniami i kolizjami z przeszkodami.
  • Przekładnia Vario Automat umożliwia płynną zmianę z jednej prędkości na drugą. Ciągnik prowadzący ma trzy biegi, z których jeden jest niski, jeden do przodu, a jeden do tyłu.
  • Dzięki nietypowej konstrukcji kolumn kierownicy, jednostka może wykonywać ostre skręty o 180 stopni.
  • Hamulce są bębnowe, co zapewnia dużą siłę hamowania. Ciągnik prowadzący z tyłu łatwo się zatrzymuje, nawet zjeżdżając w dół.
  • Wbudowany falownik umożliwia urządzeniu wykonywanie różnych manewrów i skręcanie niemal z postoju.
  • Aby uprościć sterowanie jednostką, środek ciężkości przesunięto na dolną część Cayman Vario. Dzięki temu zwiększyła się zwrotność zmotoryzowanego urządzenia, a operator może pracować bez wysiłku, zmniejszając do minimum obciążenie pleców i ramion.
  • Wał odbioru mocy z trzema szczelinami, dzięki któremu na jednostce można zawiesić różne funkcjonalne urządzenia.
  • Dzięki blokadzie mechanizmu różnicowego skręcanie jest możliwe na jednym kole.
Weiterlesen:
Przegląd przyczep do ciągników jednoosiowych NEVA. Wideo, majsterkowanie, rysunki

Charakterystyka

Typ silnikaBenzyna, 4-suwowy Subaru EP17
Moc silnika6,0 KM
Chłodzeniepowietrze
transmisjaVario Automatyczny
Pojemność skokowa silnika169cm³
KołaPneumatyczny
Pojemność baku3,4l
Szerokość przetwarzania90cm
Głębokość przetwarzania32cm
Liczba prędkości2 do przodu / 1 do tyłu
Sprzęgłopasek
Prędkość silnika4000 obr / min
DźwigniaSkładany, regulowany
Obszar przetwarzania2500м²
Waga72kg

Załączniki

Urządzenia z napędem Caiman wyróżniają się wysoką funkcjonalnością, którą zwiększają osprzęt dostarczany wraz z urządzeniem (częściowo) lub sprzedawany osobno.

Sam ciągnik Caiman Vario 60S TWK jest zaprojektowany w taki sposób, że osprzęt można zaczepić po obu stronach jednostki.

Instrukcja obsługi

Kupując profesjonalny ciągnik jednoosiowy Caiman Vario TVK, pierwszą rzeczą do zrobienia jest zapoznanie się z instrukcją obsługi. Obejmuje następujące pytania:

  • Docierany motoblok Caiman Vario 60 TVK. To od tej procedury zależy dalsza praca urządzenia bez awarii. Docieranie rozpoczyna się na biegu jałowym, następnie moc stopniowo wzrasta, urządzenie przełącza się najpierw na jedną prędkość, potem na inną itd. Ostatnim etapem docierania jest tryb pracy. Zabieg może trwać od kilku godzin do dnia (przeczytaj instrukcję).
  • Urządzenie motoblokowe. Znając urządzenie, o wiele łatwiej jest zadbać o maszynę, zidentyfikować usterkę na czas i samodzielnie ją naprawić.
  • Konserwacja. Procedura wymiany oleju, sposób monitorowania poziomu paliwa i oleju w zbiornikach, pielęgnacja po pracy z ciągnikiem, konserwacja w zimie — wszystko to pomoże przedłużyć wydajność urządzenia przez wiele lat.
  • Lista możliwych awarii ze wskazaniem przyczyn ich wystąpienia, a także skutecznych metod rozwiązywania problemów.

Każdy operator ciągnika prowadzącego musi wykonać następujące proste czynności przed rozpoczęciem pracy:

  1. sprawdzić poziom oleju w skrzyni korbowej, w razie potrzeby uzupełnić;
  2. sprawdzić obecność paliwa w zbiorniku paliwa (stosowana jest benzyna AI 92);
  3. sprawdzić łączniki, w razie potrzeby dokręcić je ponownie.
Weiterlesen:
Przegląd ciągników pchanych CHAMPION BC9713. Funkcje, filmy i recenzje

Pod koniec pracy należy dokładnie umyć ciągnik prowadzony, wysuszyć go i nasmarować olejem części trące.

Oferujemy do wglądu szczegółowe instrukcje dotyczące ciągnika jednoosiowego: Instrukcja obsługi motobloku Caiman Vario 60S

Przegląd wideo

Przegląd ciągnika prowadzonego Caiman Vario 60S TWK

Opinie właściciela

Lepiej niż właściciel jednostki, nikt nie wie o wszystkich jej zaletach i wadach, z wyjątkiem producenta motocykli. Rzućmy okiem na recenzje, które chcieli zostawić prawdziwi właściciele Vario 60S TWK+.

Sergey, lata 57:

„Ciągnik prowadzony z tyłu jest doskonały, zwrotny, ma niską prędkość, minimalne wibracje, maksymalny wynik. Używam go do wykonywania wszystkich prac w mojej okolicy. Silnik jest mocny, od 4 lat nigdy nie zawiódł.

Igor, 33 roku:

„W tej maszynie wszystko jest ergonomiczne – uchwyty, elementy sterujące, położenie ciał roboczych. Samochód wykonuje najdrobniejsze polecenie (zatrzymaj się, skręć itp.). Działał świetnie również na stokach. Konserwacja nie jest wymagająca, jestem zadowolony z zakupu.”

Anton, lata 39:

„Ciągnik prowadzony jest naprawdę dobry, ale zmieniłbym tylko uchwyty, nie wytrzymują obciążenia i rozpadają się w moich rękach. Ale na szczęście istnieje taśma elektryczna, która ratuje sytuację. W przeciwnym razie nie ma żadnych roszczeń do producenta. Każda gleba może być przetwarzana, w porównaniu z analogami, ciągnik prowadzący wytwarza mniej hałasu. Zainstalowałem sprzęgło elektryczne w moim urządzeniu, więc łatwiej jest mi korzystać z samochodu zimą wraz z odśnieżarką”.

голоса
Рейтинг статьи
Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector