Wielkawola.pl

Recenzje Motobloki, Agrotechnika, Rolnicze
Рейтинг статьи
1 звезда2 звезды3 звезды4 звезды5 звезд

Przegląd ciągnika Salut-100 BS-V. Opis, charakterystyka, opinie

Przegląd ciągnika Salut-100 BS-V. Opis, charakterystyka, opinie

Motoblok Salut-100 BS-V

Motoblok Salyut-100 BS-V z silnikiem Briggs & Stratton to solidna wielofunkcyjna maszyna o szerokim zakresie możliwości produkcyjnych: kultywator, kopaczka do warzyw, mini ciężarówka, odśnieżarka, kosiarka, zamiatarka, sprzęt do obróbki drewna.

Przegląd ciągnika Salut-100 BS-V. Opis, charakterystyka, opinie

Motoblok Salut 100 BS-V

Ta modyfikacja ciągnika Salyut jest doskonałym pomocnikiem dla rolników, ogrodników amatorów, narzędzi do pracy na średnich obszarach. Przejęcie Salut 100 to pewny krok w kierunku mechanizacji pracy.

Opis

Konstrukcja i zasady działania Salut 100 BS-V są podobne do zasad modelu 100 L6,5.

Główne różnice to:

  • Mocny silnik Briggs & Stratton Vanguard (USA).
  • Posiada reduktor biegów, dwa biegi do przodu, dzięki czemu Salut bez problemu poradzi sobie z każdym zadaniem.
  • Duże koła pneumatyczne zapewniają zwiększoną pływalność nawet na trudnym terenie.
  • Ekonomiczne zużycie paliwa pozwala ciągnikowi prowadzonemu przez długi czas na płynną pracę na jednej stacji benzynowej.
  • Zwycięską cechą jest nisko położony środek ciężkości, który znacznie ułatwia manewrowanie, sterowność i ogólnie pracę.
  • Działa stabilnie na obszarach o średnim nachyleniu.
  • Ciągnik prowadzący ma kompaktowe wymiary — po zdemontowaniu kół i kierownicy można go wygodnie umieścić w bagażniku samochodu.

silnik

Salute jest napędzany wysokiej jakości czterosuwowym silnikiem benzynowym Briggs & Stratton Vanguard OHV o mocy 6,5 KM, który jest specjalnie zaprojektowany do montażu na sprzęcie ogrodniczym.

Przegląd ciągnika Salut-100 BS-V. Opis, charakterystyka, opinie

Silnik Briggs&Stratton Vanguard

Amerykańska firma Briggs & Stratton zapewnia wystarczająco wysoką precyzję w produkcji części silnikowych, dzięki czemu proces docierania na biegu jałowym jest całkowicie nieefektywny.

W instrukcji silnika firma podaje tylko kilka prostych zaleceń:

  • Wymiana oleju po 5-8 pierwszych godzinach pracy silnika, czyli docieraniu.
  • Benzyna powinna być używana czysta, bez dodatków olejowych, o liczbie oktanowej powyżej 77; dodatek Briggs & Stratton zapewnia bardziej stabilną pracę silnika.
  • W różnych warunkach temperaturowych stosuje się olej SJ/CF. W temperaturach ujemnych, zgodnie z instrukcją, zaleca się stosowanie oleju syntetycznego lub niesyntetycznego 10W-30 art. 998208. Należy pamiętać, że w temperaturach powyżej 4°C przy stosowaniu olejów 5W-30, 10W-30 , zużycie znacznie wzrasta, więc będziesz musiał stale monitorować jego poziom.

Ważne! Zaleca się stosowanie marek paliwa i oleju ściśle według opisu w instrukcji.

Niedawno pojawiła się seria Briggs z oznaczeniem EXI nie wymaga wymiany oleju przez cały okres eksploatacji, co tłumaczy się właśnie wysoką dokładnością montażu silnika.

Weiterlesen:
Motobloki Centaur MB 1012D. Przegląd, charakterystyka, recenzje

transmisja

Transmisja ciągnika jednoosiowego składa się z:

  • sprzęgło;
  • reduktor.

Sprzęgło w ciągniku Salyut-100 BS-V jest spowodowane niezawodną przekładnią z paskiem klinowym. W przypadku zerwania jednego paska praca jednostki nie zostaje zatrzymana.

Przegląd ciągnika Salut-100 BS-V. Opis, charakterystyka, opinie

Motoblok napędowy paska klinowego Salut

Przekładnia motoblokowa Salyut 100BS-V jest zębata, co oznacza, że ​​wyróżnia się niezawodnością i trwałością przy zasobach silnika przekraczających 3000 godzin. Ma najwyższą sprawność wśród skrzyń biegów, zapewnia minimalne straty mocy i praktycznie nie wymaga konserwacji. Ze względu na swoją jakość możliwe jest zastosowanie różnych silników.

Przegląd ciągnika Salut-100 BS-V. Opis, charakterystyka, opinie

Uchwyt kontrolny

W tym modelu Salyuta przełącznik prędkości jest przeniesiony na kierownicę, dzięki czemu nie ma potrzeby schylania się, aby włączyć żądany bieg. Rączka sprzęgła wykonana jest tak, że przy jej naciśnięciu odczuwalny jest opór, a w pozycji dociśniętej do rączki siła trzymania jest minimalna. Dzięki regulacji rączki w 2 płaszczyznach istnieje możliwość optymalnej konfiguracji ciągnika prowadzonego dla każdego użytkownika.

Kontrola poziomu oleju TM 5-18 (TAD17I) odbywa się za pomocą specjalnej sondy — kolejnej charakterystycznej innowacji w konstrukcji ciągnika z operatorem prowadzącym.

Koło pasowe

Koło odbioru mocy ciągnika Salyut 100 BS-V jest środkowym strumieniem napędzanego koła pasowego, służy do mocowania zewnętrznych narzędzi ciągniętych, w tym stacjonarnych.

Przegląd ciągnika Salut-100 BS-V. Opis, charakterystyka, opinie

Koło WOM

rama

Rama ciągnika jednoosiowego wykonana jest w postaci dwóch stalowych kwadratów z zamocowanymi na niej jednostkami głównymi i mechanizmami.

Przegląd ciągnika Salut-100 BS-V. Opis, charakterystyka, opinie

Motoblok Salut 100 BS-V

Szekla zaczepu

Do montażu urządzeń wymiennych (bezpośrednio lub przez uniwersalny zaczep) i osprzętu przedniego w tylnej części ciągnika jednoosiowego znajduje się wspornik sprzęgający. Połączenie można nawiązać bezpośrednio i za pomocą uniwersalnego zaczepu.

Przegląd ciągnika Salut-100 BS-V. Opis, charakterystyka, opinie

Szekla zaczepu

otwieracz

Umiejscowienie listwy redlicowej (dołączona do ciągnika prowadzącego Salut 100 BS-V) reguluje głębokość uprawy gleby. Przy większym pogłębieniu pręta głębokość obróbki jest odpowiednio większa — w zakresie 100-250 mm.

Weiterlesen:
Przegląd motobloków Khoper MT 120E. Opis, charakterystyka

Przegląd ciągnika Salut-100 BS-V. Opis, charakterystyka, opinie

otwieracz

Frezy

Prawdziwą dumą traktora prowadzonego, podobnie jak wszystkich setnych salutów, są trzyrzędowe sierpowe noże. Kute noże wykonane są z wysokiej jakości stali sprężynowej. Szerokość kultywacji — 360-800 mm, w zależności od ilości noży.

Przegląd ciągnika Salut-100 BS-V. Opis, charakterystyka, opinie

Frezy

Koła

Na wale zamontowane są koła pneumatyczne z wyrazistym bieżnikiem, wykorzystywane podczas pracy z zainstalowanymi zespołami oraz do przemieszczania samego ciągnika.

Przegląd ciągnika Salut-100 BS-V. Opis, charakterystyka, opinie

Koła pneumatyczne

Specyfikacje

Бренд:Salute
Szerokość luzowania:Ponad 60 cm
Głębokość spulchniania:Ponad 20 cm
Producent silnika:Briggs & Stratton
Objętość robocza cylindra, cm:205
Moc znamionowa przy prędkości roboczej, kW / (obr/min):4,8 / 3600
Pojemność zbiornika paliwa, l:3,8
Rodzaj transmisji (reduktor):Mechaniczny (przekładnia)
Transmisja, ruch do przodu (liczba prędkości):4
Skrzynia biegów, ruch wsteczny (liczba prędkości):2
Typ kultywatora:Dołączony sprzęt (pług, obsypnik, kopaczka do ziemniaków, pług śnieżny, agregat pompowy itp.)
Liczba frezów:6
Średnica noża, cm:32
Koła napędowe:Jest
Regulowany uchwyt:Jest
Średnica koła, mm/cale:400 / 15
Waga kg:98
Szerokość robocza, cm:30 / 60 / 98
Głębokość robocza (maks.), cm:25
Typ:Benzyna
Gwarancja:Rok 1
Kraj produkcji:Rosja/Chiny

Załączniki

Najszersza gama różnych osprzętu i jednostek umożliwia wykonanie kompleksu prac komunalnych i rolniczych na ciągniku Salyut 100 BS-V. Jedna uniwersalna maszyna może z powodzeniem wykonywać prawie wszystkie rodzaje upraw gleby, oczyszczanie terenu ze śniegu i gruzu, transport ładunków, zbiory.

Około 50 rodzajów różnych osprzętów od zagranicznych producentów i krajów WNP jest racjonalnie agregowanych z ciągnikiem Salyut 100 BS-V.

W zależności od odmiany i przeznaczenia, osprzęt można zamontować na ciągniku Salyut:

  • za pomocą wału odbioru mocy,
  • bezpośrednio za pomocą dyszla,
  • poprzez uniwersalny zaczep i na osi skrzyni biegów.
Weiterlesen:
Motoblok Ural. Przegląd, specyfikacje, opinie właścicieli

Przegląd wideo

Przegląd ciągnika pchanego Salyut 100 BS-V z silnikiem Briggs & Stratton

Opinie właściciela

Smirnow Aleksiej, Zołotonosza

„Już trzeci rok pracuję z ciągnikiem Salut 100 bs-v. Wydajna maszyna o dużej mocy. Działkę dostałem po wycięciu samosiewu, niektóre miejsca musiałem przechodzić dwa, a nawet trzy razy. Teraz gleba stała się normalna, odpowiednia do siewu. W zasadzie we wszystkich pracach jestem zadowolony z ciągnika. Jedyną rzeczą jest to, że silnik jest bardzo kapryśny w stosunku do benzyny — wszystko musi być wyraźnie napełnione zgodnie z instrukcją, problemy natychmiast zaczynają się przy paliwie niskiej jakości.

Semenyuk Tichon, s. Velika Bagachka, obwód połtawski

„Zabrałem od znajomego Saluta BS-V z amerykańskim silnikiem, żeby przetransportować ładunek. Naczepa już się uginała, ale MB nadal ciągnęło. Kierownica jest niezawodna, regulowana we wszystkich kierunkach, wygodna w pracy. Ciągnik jednoosiowy ma od 6 lat, nigdy nie zgłaszał się do naprawy. Więc możesz to wziąć, nie pomylisz się.»

голоса
Рейтинг статьи
Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector