Przegląd ciągnika z silnikiem Diesla Tselina MB-400D. Funkcje i korzyści, prace wideo, recenzje właścicieli
Opis
Ciągnik z silnikiem wysokoprężnym Tselina MB-400D to potężna jednostka o wadze 120 kg, która ma szerokie koła zapewniające pewny przejazd przez podłoże o różnej lepkości. Zainstalowany silnik wysokoprężny, 4-suwowy, jednocylindrowy o mocy roboczej 4 litrów. Z.
Ciągnik jednoosiowy jest w stanie przewozić ładunki do 550 kg. Skrzynia biegów ma 4 biegi, z czego 2 do przodu i 2 do tyłu. Wzmocniony reduktor łańcucha różni się jakością i trwałością pracy.
Jednostka wyposażona jest w silnik wysokoprężny Vympel 170, który wyróżnia się niezawodnością i trwałością. Zużycie paliwa wynosi 289 g/kW*h. Charakterystyczną cechą jest maksymalny moment obrotowy 8 Nm.
Na szczególną uwagę zasługuje zdolność silnika do pracy w zakresie od -5 do +35 ºС i osiągania prędkości na pierwszym biegu do 3,5 km/h, a na drugim biegu do 9 km/h. Konstrukcja jest zmontowana w taki sposób, że pozwala na podłączenie dodatkowego wyposażenia, za pomocą którego znacznie rozszerzono funkcjonalność ciągnika Tselina MB-400D.
Silnik uruchamiany jest ręcznie, ale dzięki automatycznemu dekompresorowi nie wymaga dużego wysiłku.
Udogodnienia
- Wysoka przejezdność dzięki dużym kołom odciążającym;
- Niezawodną ochronę ciała i łatwość transportu zapewnia łuk zderzaka;
- Ergonomiczny, regulowany uchwyt sprawia, że obsługa jest wygodniejsza i łatwiejsza;
- Skrzydła ochronne chronią operatora przed grudkami ziemi podczas pracy.
Zalety
- Wzmocniona przekładnia dwułańcuchowa;
- Ekonomiczne zużycie paliwa;
- Chłodzenie silnika powietrzem;
- Prześwit wynosi 140 + 10 mm;
- Czterosuwowy silnik wysokoprężny;
- Odwrócona obecność.
Przygotowanie do pracy i konserwacji
Przed rozpoczęciem pracy ciągnika Tselina MB-400D należy wykonać następujące czynności:
- Dostosuj wysokość kierownicy.
- Podłącz drążki sterujące do dźwigni na lewej kierownicy.
- Naciśnij kolejno dźwignie, sprawdzając napięcie pasów.
- Wytrzyj zewnętrzne części ze smaru.
- Uruchom silnik zgodnie z instrukcją obsługi.
Ostrzeżenie!
- Urządzenie dostarczane jest do sprzedaży w pełni wypełnione wysokiej jakości olejem przekładniowym Ravenol. Następnie należy używać tylko takiego oleju.
- Stosowanie motobloków zgodnie z Instrukcja obsługi.
Charakterystyka
Typ silnika | Diesel, 4-suwowy, jednocylindrowy |
Moc silnika / prędkość obrotowa, (obr/min) | 4.0 / 3600 |
Pojemność silnika, (cm3) | 211 |
Maksymalny moment obrotowy (NxM) / Prędkość obrotowa (obr/min) | 8,0 / 2900 |
Uruchom system | Ręka |
Zużycie paliwa, (l/h) | 289 |
Skrzynia biegów | 2-biegowa, mechaniczna, łańcuchowa |
Liczba biegów do przodu/do tyłu | 2 / 2 |
Sprzęgło | Ze względu na napięcie paska klinowego |
Typ koła | 19 × 7-8 |
Długość, (mm) | 1600 ± 50 |
Szerokość, (mm) | 460 ± 20 |
Szerokość z dodatkowymi skrzydłami, (mm) | 770 ± 20 |
Wysokość, (mm) | 1100 ± 50 |
Waga (kg) | 105 |
Recenzja wideo
Jeśli jesteś właścicielem motobloku Tselina MB 400d, sugerujemy opublikowanie recenzji wideo na temat tego urządzenia na naszej stronie internetowej.
Opinie właściciela
Andrew:
„Miałem doświadczenie z ciągnikiem pchanym Tselina MB-400d. Model jest dość znośny, ale silnik wysokoprężny czasami powodował poważne niedogodności. Za jego pomocą trudno jest przetworzyć dziewiczą glebę, model nie nadaje się do dużych obszarów. Koła natywne mogą być używane tylko latem. Lepiej też wymienić olej, bo nie lubi mrozu. Główne zalety modelu to niski koszt i najwyższa wydajność (około 0,6-0,7 litra na godzinę pracy). Z pracy ciągnika jednoosiowego były dwa wrażenia ”.
Proponujemy również umieszczenie na naszej stronie recenzji prezentowanego modelu tym, którzy już posiadają ten model.